Wednesday, January 3, 2018

اڑتی ہوئی ہانڈی کے وار سے کیسے بچا


مجھ پر کسی نےانتہائی سخت کالاجادو کیا تھا‘ جسے عرف عام میں ہانڈی بھیجنا بھی کہتے ہیں‘ مگر مجھے اس وقت ان چیزوں کا علم نہیں تھا کہ یہ ہانڈی کیا ہوتی ہے؟ اور میرے اوپر کیوں آئی مگر الحمدللہ مجھے اللہ نے اپنے کلام پاک کی برکت سے اس جادوئی ہانڈی سے محفوظ رکھا۔ قارئین! کلمہ طیبہ اللہ عزوجل کی وحدانیت‘ عظمت کا اقرار اور ہمارے پیارے نبی حبیب خدا رحمۃ اللعالمین ﷺ کا آخری نبی یعنی خاتم النبین پر ایمان آسان الفاظ میں یہ بات یوں کہی جاسکتی ہے کہ اللہ پاک کے احکامات کو اُس کے نبی محترم ﷺ کے طریقوں کے مطابق پورا کرنے کا نام دین ہے‘ یہی اصل کامیابی ہے‘ آخرت و دنیا کی جو کام اللہ پاک کے بابرکت نام اور آپ ﷺ پر درود پاک پڑھ کر شروع کیا جائے وہ نہ صرف بابرکت ہوتا ہے بلکہ پایہ تکمیل تک بخیروعافیت انجام پاتا ہے۔ محترم قارئین! یہ واقعہ کئی سال پہلے کا ہے ایک مرتبہ رات کو میں اکیلا سورہا تھا کہ اچانک تیز گرمی اور تپش سے میری آنکھ کھل گئی‘ میری عادت ہے کہ رات کو کلمہ طیبہ‘ دوسرا‘ تیسرا‘ چوتھا کلمہ درود شریف‘ مسنون دعائیں پڑھ کرسوتا ہوں‘ ایک رات میں نے کُھلی آنکھوں سے دیکھا کہ ایک ہانڈی ہے

 جس سے اُبلنے کی آواز آرہی ہیں اور ایسا محسوس ہوتا تھا جیسے اس کے اندر کوئی چیزیں کھول رہی ہوں‘ جیسے بہت تیز گرم پانی کھولتا ہے‘ کھولتے پانی کی آواز سن کر میری آنکھ کھل گئی‘ یقیناً اللہ پاک کو میری حفاظت منظور تھی میں نے کلمہ طیبہ‘ آیۃ الکرسی پڑھی تو وہ اوپر اٹھ کر اونچی ہوگئی اورنظروں سے غائب ہوگئی دوبارہ میری آنکھ لگ گئی‘ پھر تپش اور گرمی سے آنکھ کھلی تو دیکھا کہ وہ ہانڈی مجھ سے تقریباً ڈیڑھ میٹر بلند ہے میں نے پھر کلمہ طیبہ اور آیۃ الکرسی‘ درود پاک کا مسلسل ورد کیا تو وہ دوبارہ اوپر جاکر نظروں سےاوجھل ہوگئی‘ میں دوبارہ نیند کی وادی میں چلا گیا‘ ایک مرتبہ پھر تیسری بار میری آنکھیں کھلی تو کھلی کی کھلی رہ گئیں وہی ہانڈی میرے لیٹے ہوئے جسم سے تقریباً دو فٹ اوپر تھی کہ میں اس کے نیچے جلنے والی موٹی لکڑیوں کی سفید راکھ دیکھ رہا تھا میں نے لیٹے لیٹے لرزتے ہونٹوں کے ساتھ کلمہ طیبہ، آیۃ الکرسی اور مسنون دعائیں کے علاوہ تلاوت قرآن پاک بھی شروع کردی جونہی وہ ہانڈی اوپر جاکر غائب ہوئی تو میں چارپائی سے اٹھ چکا تھا‘رات ڈیڑھ دو بجے کا وقت تھا‘ وضو کیا رب کے حضور سر جھکا دیا اور شکر ادا کیا کہ نہ جانے یہ کیسی مصیبت تھی جو مجھ پرآرہی تھی اللہ پاک نے نجات عطا فرمائی۔ صبح اٹھ کر مختلف علماء کرام‘ عاملین کے پاس گیا‘ سب نے یہی بتایا کہ کسی نے انتہائی سخت کالے جادو والے عامل سے آپ پر قاتلانہ حملہ کروایا اور اس حملہ سے 97 فیصد افراد زندہ نہیں رہتے‘ اللہ پاک کی مہربانی کلام پاک‘ کلمہ طیبہ کی برکت تھی کہ آپ محفوظ‘ صحیح سلامت رہے۔ سچ ہےجو اللہ پاک کی پناہ میں آجاتا ہے اس کا مخلوق کچھ نہیں بگاڑ سکتی کہ بچانے والا خود اللہ پاک طاقتور زبردست ہے۔

No comments:

Post a Comment