Monday, October 12, 2015

عبقری و تسبیح خانہ سے تعارف شبنم جننی نے کروایا

عبقری و تسبیح خانہ سے تعارف شبنم جننی نے کروایا:۔

محترم حضرت حکیم صاحب السلام علیکم! آپ کو پہلی بار خط لکھنے کی جسارت کر رہا ہوں ۔ کچھ عرصہ قبل میرا واسطہ ایک جننی سے پڑا ۔ چند ملاقاتوں میں وہ جننی میری بیوی کی دوست بن گئی اور اس کا ہمارے گھر خوب آنا جانا لگا رہتا وہ میری بیوی سے باتیں کرتی اور ہمیں عجیب  قصے کہانیاں سناتی ۔ سب سے پہلے بات جو آپ کو بتانی تھی کہ وہ جننی آپ کی بہت عقیدت مند تھی ۔ میں آپ کو ماہنامہ عبقری اور تسبیح خانہ کے بارے میں بالکل بھی نہیں جانتا تھا ۔ مگر اس جننی جس کا نام شبنم تھا۔  اس نے ہمیں پہلی مرتبہ عبقری رسالہ لا کر دیا اور آپ کے بارے میں بتایا مزید تسبیح خانہ کے بارے میں اور درس روحانیت و امن جو ہر جمعرات کو لاہور میں ہوتا ہے اس کے بارے میں بتایا ۔ 2011 ء میں اس نے ہمیں عبقری لا کر دیا اس وقت سے ہم مسلسل یہ رسالہ پڑھ رہے ہیں ۔ 2012ء میں شبنم جننی کو فالج ہوا اس کی کوئی رشتہ دار آ کر  خبر دیتی تھی ایک مرتبہ میں نے شبنم جننی کو خط لکھا اس کی ایک رشتہ دار وہ خط لے کر گئی ۔ پھر شبنم جننی کو خدا نے صحت دی وہ آ گئی اور میرا چھوٹا بیٹا جب پیدا ہوا تو شبنم جننی نے اس کو ایک ہزار روپیہ مبارکباد کے طور پر دیا ۔ ابھی چار ماہ پہلے اس کی ایک رشتہ دار نے آ کر بتایا کہ ان کا خاندان میں جھگڑا ہوا جس میں چار جنات مارے گئے جن میں ایک شبنم جننی بھی تھی۔ اللہ پاک اس کی مغفرت فرمائے آمین۔

No comments:

Post a Comment