Wednesday, October 14, 2015

ہیپا ٹاٹئس سے نجات کیسے ملی

ہیپا ٹاٹئس سے نجات کیسے ملی:۔

محترم حضرت حکیم صاحب السلام علیکم! سب سے پہلے تو ہمیں یہ سمجھ میں نہیں آتا ہم کس طرح آپ کا شکریہ ادا کریں الفاظ ساتھ نہیں دے رہے نہ ہی کچھ سمجھ آ رہا ہے ۔ کیا لکھو ں! عبقری سے ہمارا تعارف سات ماہ پہلے ہوا ، ہوا کچھ یوں کہ میرے کچھ گھریلو حالات خراب ہوئے اس دوران  میرے کزن جو کہ کراچی میں رہتے ہیں انہوں نے نیٹ سے مجھے آپ کے کچھ وظائف  انمول خزانے والا وظیفہ دیا ۔ جو میں ہر نماز کے بعد پڑھتی تھی اور کزن نے یہ بھی بتایا کہ ایک میگزین عبقری بھی آتا ہے ۔ بہر حال انہوں نے مجھے ایک نمبر بھی دیا میں نے وہاں فون کیا ان صاحب سے میں نے پوچھا بھائی کیا حکیم صاحب خط کا جواب دیتے ہیں انہوں نے کہا ہاں بہن بالکل جواب دیتے ہیں ، ان سے میں نے کہا بھائی میرے پاس ایڈریس وغیرہ کچھ بھی نہیں آپ مجھے میرے نمبر پر ایڈریس بھیجیں ۔ انہوں نے مجھے ایڈریس بھیجا ۔ میں نے اللہ پاک کا نام لے کر حکیم صاحب کو خط لکھا ۔ الحمد اللہ! انہوں نے جوا ب بھی بھیجا چند وظیفے بھی دیئے ۔ جو میں پڑھ رہی ہوں ۔تب ہمیں پتہ چلا ماشاءاللہ حکیم صاحب کی اتنی کتابیں بھی ہیں ۔ پھر میرے بھائی نے عبقری منگوایا ۔ اب ہر مہینے عبقری ہمارے گھر آتا ہے میں نے اس تحریر میں اپنی کہانی اس لیے لکھی ہے کیونکہ میری کہانی کی وجہ سے ہی ہمیں عبقری اور حضرت حکیم صاحب جیسے نیک دل بزرگ کا پتہ چلا ۔۔ جب اس ماہ کا عبقری ہمارے پاس آیا تو اس میں ہیپا ٹاٹئس نجات سیرپ جس کی دس بوتلوں کا مکمل کورس کا تعارف تھا ۔ میری امی کو ہیپا ٹاٹئس تھا بہت علاج کروایا لاکھوں خرچ کیے مگر کوئی فائدہ نہیں ہوا امی کو سر درد بخار معدے کا درد امی بہت بیمار تھیں ۔ ہم نے اللہ پاک کا نام لیکر عبقری کے دفتر فون کیا، پہلے پانچ بوتلیں منگوائیں ۔ امی نے پینی شروع کیں امی تیزی سے صحت یاب ہو رہی تھیں بخار ، سر درد سب ختم ! پورا مکمل کورس کیا ۔ اس دوران عبقری میں ایک بہن نے بھی دو وظیفے بتائے تھے یرقان کے سورہ عم پارہ 30 سات دفعہ پانی پر دم کر کے پیے اور سورہ تغابن تین دفعہ معدہ اور پیٹ پر دم کرے ۔ پابندی کے ساتھ ، ہم نے وہ بھی کیا ، پھر ایک علاج بھی تھا ہم نے وہ بھی کیا ۔

No comments:

Post a Comment