Tuesday, October 13, 2015

خواتین پوچھتی ہیں

خواتین پوچھتی ہیں:۔

اولاد سے محروم:۔
میری شادی کو دس سال ہو گئے ہیں۔ علاج معالجہ اور میڈیکل چیک اپ کرایا ہے مگر ساری رپورٹ صحیح ہونے کے باوجود ہم اولاد سے محروم ہیں ۔ آپ اس سلسلہ میں ہمیں مشورہ سے نوازیے ۔ بہت مہربانی ہو گی ۔

جواب:۔ بی بی ! بات یہ ہے جب اللہ پاک دینے پر آ تا ہے تو کوئی نہ کوئی بہانہ بن جاتا ہے ۔ آپ پریشان نہ ہوں ۔ نماز کی پابندی کیجئے اور درود شریف رات کو پڑھ کر اللہ پاک سے دعا مانگئیے ۔ آپ نے اپنا نام بھی نہیں لکھا۔ بادام ، کھوپرا ، پستہ ، کوٹ کر تھوڑی سی سوجی بھون کر اس میں چینی ملا کر اور کالے تل مٹھی بھر ڈال کر اس کے لڈو بنا کر رکھ لیجئے ۔ صبح و شام ایک ایک لڈو اپنے شوہر کو کھلائے ۔ سردی کا موسم آ رہا ہے ۔ مٹھی بھر چلغوزے چھیل کر اس کی گریاں کھلائیے ، سفید ماش کی دال ہفتہ میں دو تین بار پکائیے ۔ آپ گوشت کے ساتھ بھی پکا سکتی ہیں ۔ ماش کی دال رات کو بھگو کر صبح پیس کر اس کو گھی میں بھون کر حلوہ بھی بنایا جاتا ہے اور اس میں مغزیات ڈالے جاتے ہیں ۔طب میں بہت ساری دعائیاں ہیں ۔ آپ کسی حکیم کو دکھا کر دوا تجویز کر الیں ۔ آپ کا مسئلہ حل ہو جائے گا ۔ برگد ایک مشہور درخت ہے ۔ اس کی ڈاڑھی ہوتی ہے لمبے لمبے ریشے لٹکتے ہیں ۔ کسی مالی سے کہہ کر برگد کی ڈاڑھی منگوائیے ۔ اسے صاف کر کے سائے میں سکھائے اور اس کے ہم وزن چینی یا شکر لے کر دونوں کو پیس کر رکھ لیجئے ۔ صبح آپ دونوں میاں بیوی دودھ کے ساتھ پندرہ بیس گرام یہ سفوف پھانک لیجئے ۔ تین چار ہفتے کھائیے۔

فریزر کے کھانے کا ذائقہ:۔
میں ملازمت کرتی ہوں ۔ اتوار کے دن پانچ چھ کھانے پکا کر فریز کر دیتی ہوں تاکہ پوار ہفتہ آسانی سےکھا سکیں ۔ اتنی محنت کرنے کے باوجود جب ہم میاں بیوی شام کو کھانا گرم کرتے ہیں تو اس میں ذائقہ نہیں ہوتا اس کی کیا وجہ ہے ؟ براہ کرم آپ مجھے مشورہ دیں ۔ میں صبح 8 بجے فیکٹری جاتی ہوں اور شام کو گھر آتی ہوں ۔ آ کر پکا نہیں سکتی کیونکہ بہت تھک جاتی ہوں ۔ صبح صبح کپڑے استری کرنے اور ناشتہ بنانا پڑتا ہے ۔ میرے پاس وقت ہی نہیں ہوتا فریزر والے کھانے کس طرح صحیح رہتے ہیں ضرور بتائیے ۔

جواب:۔ منجمد کھانے اگر احیتاط سے استعمال نہ کئے جائیں تو ان کا ذائقہ 90 فیصد خراب ہو جاتا ہے۔ آپ کھانے پکا کر ان کو ڈونگوں میں نکال کر بالکل ٹھنڈا ہونے دیں ۔ پھر ان کو ڈھانپ کر فریز کر دیں ، شام کو جب آئیں فوراً کھانا نکال کر باہر رکھ دیں ۔ ڈیڑھ دو گھنٹے باہر رکھ کر آپ ایک دیگچی میں پانی گرم کیجئے ۔ پانی کے اوپر کوئی چھلنی رکھئے ۔ اور اس پر سالن کا ڈونگا رکھ دیجئے ۔ پانی کی بھاپ سے وہ نرم ہو جائے گا ۔ پھر آپ پتیلی  میں ڈال کر اسے ہلکی آنچ پر گرم کر لیجئے ۔ ذائقہ بر قرار رہے گا ۔ آپ پانچ بجے گھر آئیں تو ساڑھے سات بجے تک آپ کا کھانا تیار ہو سکتا ہے ۔ آپ گوشت بھون کر فریج میں رکھ سکتی ہیں ۔ اس میں سے تھوڑا سا نکال کر کوئی سبزی ڈال کر سالن تیار کر سکتی ہیں ، اسی طرح قیمہ پکا سکتی ہیں ، سبزی کاٹ کر فریج میں رکھ  دیجئے ۔ اس کی تازہ بھجیا بن سکتی ہیں ۔ کابلی چنے ابال کر فریز کر لیجئے وہ تھوڑے سے نکال کر آپ مرغی میں پکا سکتی ہیں آج کے دور میں کھانا پکانا مسئلہ نہیں ہے۔

چہرے پر جلنے کا نشان :۔
پچھلے دنوں میں باورچی خانہ میں پراٹھا بنا رہی تھی ، گھی کے چھینٹے اڑے اور میرے چہرے پر بری طرح پڑے،گھبرا کر ہاتھ چہرے پر لگایا تو ایک دو جگہ سے کھال اتر کر سرخ جلد نکل آئی ، علاج سے تکلیف تو دور ہو گئی مگر چہرے پر جا بجا دھبے پڑ گئے ہیں  کھال کا رنگ علیحدہ نظر آتا ہے ۔ اس کا کوئی حل ہے تو بتائیے۔

جواب:۔ بی بی اگر  آپ اسی وقت گھیکوار کا گودا لگا لیتیں تو شاید اتنی تکلیف نہ ہوتی ، داغ بھی نہ پڑتے ، گھیکوار کی شاخ توڑ کر اس کا گودا فوراً لگایا جائے تو ٹھنڈ پڑ جاتی ہے ۔ ابھی بھی آپ رات کے وقت گھیکوار کا گودا لگائیے ، داغ مدھم پڑ جائیں گے ، آپ جوابی پتہ لکھا ہو ا لفافہ بھیجئے ۔ میں آپ کو دوا کانام لکھ دوں گی ، اس کے کھانے اور لگانے سے داغ دور ہو جائیں گے ، داغ جلنے کے دیر کے ہوں تو وہ بمشکل ختم ہوتے ہیں ۔

ٹشو کا دوپٹہ کیسے صحیح ہو گا :۔ 
میری شادی اسی ماہ ہوئی ہے ۔میرا سو ٹ بہت خوبصورت ہے اور اس کا دوپٹہ ٹشو کا ہے ۔ گاڑی کے دروازے میں پھنس کر دوپٹہ پھٹ گیا ہے ۔ وہ کس طرح ٹھیک ہو گا ۔

جواب:۔ بی بی! اب آپ دوپٹے کے ہم رنگ سیاہ ٹشو آدھ گز خریدیے ، درزی سے کہے آدھ گز کپڑے کے دو حصے کر کے اورکپڑے کی ہم رنگ لیس لگا کر سلائی کر دیں اس طرح آپ کا دوپٹہ صحیح ہو جائے گا ، دوپٹہ کے چاروں طرف بھی بارک لیس لگا سکتی ہیں ۔ 

No comments:

Post a Comment