Monday, October 19, 2015

جنات کا پیدائشی دوست

جنات کا پیدائشی دوست:۔

آیۃالکرسی نے ہمیشہ میرا ساتھ دیا :۔

تیسری چیز جب بھی میں گھر سے نکلا میں نے ہمیشہ آیۃ الکرسی پڑھی مجھے یاد نہیں میں گھر سے نکلا ہوں، اور میں نے آیۃالکرسی نہ پڑھی ہو۔ میں کبھی آیۃالکرسی بھول جاؤں یہ گمان نہیں کر سکتا ،بلکہ میں بھول کر بھی اس کو نہیں بھولا ۔ اور آیۃ الکرسی کو میں نے اپنی زندگی کا ہمیشہ ساتھی بنایا اور پھر آیۃالکرسی نے بھی ہمیشہ میرا ساتھ دیا۔ میں ہر نماز کیلئے جب گھر سے نکلا اور میرے قد م مسجد کی طرف اٹھے تو میں نے آیۃالکرسی پڑھی، اور ہمیشہ آیۃالکرسی نے مجھے تابندہ اور شاد مان رکھا ۔ مجھے زندگی میں اس کے جو فائدے ملے وہ یہ ہیں ۔ ایک دن ایسا ہوا میں کسی کام کی غرض سے گھر سے نکلا، مجھے بازار کا رخ کرنا تھا میں مسلسل آیۃالکرسی پڑھ رہا تھا ۔ میں نے چند بار آیۃالکرسی پڑھی تو سامنے ایک صاحب گلی کے کونے پر بڑی سی چادر اوڑھے شاید میرا انتظار کر رہے تھے ۔ دن تھا میں چاشت کےنفل پڑھ کر ہی نکلا تھا اچانک میں نے محسوس کیا کہ وہ مجھ پر وار کرنا چاہتا ہے ، اس وقت میری زبان پر لا تاخزہ سنتہ ولا نوم تھا۔

حملہ کرنے سے پہلے حملہ:۔

بس یہی پڑھ رہا تھا، وہ میری طرف بڑھا اس کے ہاتھ میں ایک تیز دھار برچھا تھا ،جسے میں چھوٹی تلوار کہہ دوں وہ میری طرف بڑھ ہی رہا تھا ،سب لوگ اسے دیکھ رہے ہیں، اچانک اس کی ہائے نکلی ! اور اس کی تلوار اس کے ہاتھ سے گر گئی۔ میں نے تیزی سے لپک کر وہ تلوار اٹھائی لیکن وہ اپنی پنڈلی پکڑ کر بیٹھ گیا ،اور درد اور تکلیف میں اتنا گم ہوا کہ اسے یہ یاد نہ رہا اور ہوش نہ رہا ۔ کہ وہ اس وقت کس حالت میں ہے اور کہاں ہے ؟ لوگ اکٹھے ہو گئے سب خاموش تماشائی مختلف چہ مگوئیاں کر رہے تھے ۔ ایک شخص نے اسے ہلایا تو وہ اچانک گر گیا اور وہ دراصل بے ہوش تھا ۔سب نے کہا کوئی سانپ یا کسی زہریلی چیز نے اسے ڈسا ہے ۔ ادھر ادھر دیکھا اس کے لباس کو جھاڑا پر کچھ بھی نہ تھا ۔ بہت سے لوگ ا س کو لعنت ملامت کرتے ہوئے چلے گئے ۔نہ معلوم میرے اندر کیا احساس تھا میں وہاں ٹھہر گیا اور تلوار میرے ہاتھ میں ہے اور میں ٹھہرا ہو اور بھی بہت سے لوگ وہا ں ٹھہرے ۔ آخر ایک طبیب کو بلایا اس نے اپنے طریقے سے اور اپنی دواؤں سے اس کو ہوش میں لانے کی بھرپور کوشش کی آخر وہ ہوش میں آیا ۔

میں پیشہ ور قاتل ہوں !

تھوڑی دیر کے بعد اس کی آنکھیں کھلیں اس کی نظریں جب مجھ سےملیں تو اس نے نظریں جھکا لیں ۔ اور وہ زور زور سے دھاڑیں مار کر رونے لگا۔ وہ چل نہیں سکتا تھا خود کو گھسیٹتا ہوا میری طرف آیا اور قدموں پر ہاتھ رکھ کر رونے لگاکہ معاف کر دیں ۔ میں دراصل پیشہ ور قاتل ہوں ! آپ کا کسی کے ساتھ کھجور کے باغ کا تنازع تھا مجھے بھی علم ہے، کہ وہ باغ دراصل آپ کا ہے ۔ ایک ظالم شخص ا س پر قبضہ کرنا چاہتا ہے ۔ اس نے مجھے آپ پر مسلط کیا ہے۔ میں کئی دنوں سے آپ کی تاک میں ہوں ، آج موقع بہترین تھا ۔ جب میں آپ کے قریب لپکا اسی انداز میں مجھے محسوس ہوا کہ کسی نے میری پنڈلی پر زور درا تلوار کا وار کیا ہے ، اس کے بعد مجھے یاد نہیں رہا کہ میرے ساتھ کیا بنا؟ درد نے مجھے اپنی لپیٹ میں لے لیا۔

جو کچھ ہوا میری سمجھ سے بالاتر:۔

اب مجھے ہوش آیا تو میں نے اپنی پنڈلی کو دیکھا نہ کوئی زخم ، نہ خون ، نہ وار ، بس کیا ہوا ؟ یقیناً جو کچھ ہوا میری سمجھ میں نہ آیا ۔لیکن جو ہوا میری خطا سے ہوا ، آپ مجھے معاف کر دیں، میں آپ سے معافی چاہتا ہوں ۔ میں نے اسے سچے جزبے سے معاف کر دیا ۔ اور سچی طلب سے اس کے اندر کی کیفیتوں کو درگزر کے ساتھ لیا ۔

روح کی نصیحت بہت قیمتی ہوتی ہے :۔

یہ واقعہ ایک ایسا واقعہ ہے جس نے مجھ پر آیۃالکرسی کے کمالات اتنے واضح کیے اتنے واضح کئے کہ میں آج تک خود حیران ہوں ،کہ آیۃالکرسی آخر چیز کیا ہے ؟  میں جب تک نہیں پڑھتا تھا مجھ پر رزق کی تنگی تھی، جب سے پڑھنے لگا ہوں ، رزق کی بارش ہے ، اس سے پہلے میرے گھر میں بیماریاں ، تنگدستی ، مسائل ، مشکلات ، الجھنیں بات کچھ نہیں ہوتی خوامخواہ ہم آپس میں الجھ جاتے تھے ایک مشکل حل نہیں ہوتی تھی دوسری ، دوسری ختم نہیں ہوتی تھی، تیسری ، اور جب میں نے آیۃالکرسی پڑھی یعنی گھر سے نکلتے ہوئے ، پڑھنا شرو ع کیا تو بس میرے اندر ایک راحت ، خوشی اور کامیابی کی لہر دوڑ گئی تو میں آپ کو نصیحت کرتا ہوں اور روح کی نصیحت بہت قیمتی نصیحت ہوتی ہے آپ کبھی بھی گھر سے نکلتے ہوئے آیۃالکرسی پڑھنا نہ بھو لیں ! یہ وہ چیز ہے جو آپ کو سدا بہار اور کامیاب کرتی چلی جائے گی۔

تابعیؒ روح کی چوتھی نصیحت :۔

چوتھی چیز جو میری نصیحت ہے وہ یہ ہے ہر کام ہر عمل شروع کرنے سے پہلے ضرور پڑھا کریں ، ابھی آپ عالم وجود اور عالم شہود میں ہیں ۔ اور عالم برزخ میں نہیں آئے۔ جب آپ عالم برزخ میں آئیں گے تو آپ کے سامنے جو حقائق اور حقیقتیں کھلیں گی ۔ وہ آپ سوچ نہیں سکتے اور وہ حقائق اور حقیقتیں ایسی ہوں گی جس کو اظہار کریں گے تو شاید لوگ نہ مانیں جو شخص کسی کام کو شروع کرنے سے پہلے پڑھتا ہے انیس فرشتے اس کی مدد کو فوراً آ جاتے ہیں انیس رحمتیں اس کو گھیر لیتی ہیں ،اللہ پاک کی مدد کی انیس طاقتیں اس کے کام میں شامل ہو جاتی ہیں ،انیس عذاب اس سے ٹلتے ہیں ، انیس خیریں اسے ملتی ہیں ۔ انیس خبیث جنات اور شیاطین جنہوں نے اس کے کام کو بگاڑنا تھا اور نقصان کرنا تھا وہ اس سے دور ہوتے ہیں، انیس قوتیں اور طاقتیں اور اللہ پاک کی مدد میں اس کے ساتھ شامل حال ہو جاتی ہیں ۔ میں نے زندگی میں جب بھی ﷽  پڑھی مجھے ہمیشہ نے ترقیاں ، عزتیں ، کامیابیاں ، خیریں اور برکتیں عطا فرمائیں اور مجھے ایک احساس ہوا کہ نے مجھے ایک نئی زندگی اور نئی جان دی ہے۔

شیطانی اور نامراد چیزوں سے بچنے کا راز :۔

پہلے ایسا ہوتا تھا کام تھوڑی دیر کا وقت زیادہ لگ جاتا تھا لیکن اب کام تھوڑی دیر کا وقت اس سے بھی تھوڑا لگتا ہے اور میں اپنے کام کو جلدی سمیٹ لیتا تھا ۔نے مجھے کسی میدان میں ناکامی نہیں دی ہمیشہ کامیابی دی ہے ۔ اس نے مجھے ہر بری نظر سے بچایا ، ہر برے منصوبے سے بچایا ، ہر بری عادت سے بچایا اور ہر بری چاہت سے بچایا ۔ میں اپنی عادات میں ، چاہتوں میں ، مزاجوں میں بہترین ڈھلتا چلا گیا ، میں نے جب بھی پڑھی مجھے خیروں نے گھیر لیا ، برکتوں نے چھاؤں کر دی ایک احساس عالم ارواح میں آنے کے بعد اب بھی ہے اور وہ یہ ہے کہ پڑھنے والا ہمیشہ شیطانی اور نامراد چیزوں سے بچا رہتا ہے اور ﷽  پڑھنے والا ہمیشہ ایسے ایسے حادثات اور ناقابل یقین نشانوں سے بچا رہتا ہے جس کی خود اس کو خبر نہیں ہوتی۔ تو وہ اس کا بچاؤ کر لیتا جب خبر ہی نہیں تو بچاؤ کیسے کرے گا ؟ پڑھنے والا بہت زیادہ سکھی رہتا ہے اور ہر کام میں سے دل کی دنیا کھلتی ہے ، مشکلات کی دنیا حل ہوتی ہے ۔ پریشانیاں وجود میں نہیں آتیں مسائل حل ہوتے ہیں اور ﷽  ضرور پڑھا کریں اس سے زندگی میں وہ راحتیں ،خوشیاں، عزتیں اور کامیابیاں ملیں گی جو آپ کبھی سوچ ہی نہ سکیں ۔

تابعیؒ روح کی پانچویں اور خاص نصیحت :۔

میری پانچویں نصیحت اور جو  بڑی خاص نصیحت ہے ۔ اس کو سدا یاد رکھنا اپنے منہ کو گالی سے پاک کر لینا جاندار غیر جاندار ، پاک ناپاک کوئی بھی چیز ہو بس گالی نہیں دینی ، اور اپنے ذہن کو اپنے مزاج کو اپنی طبیعت کو گالی سے ایسے دور کر لو جیسے تمہارے مزاج میں گالی نام کی چیز کبھی تھی ہی نہیں ایک واقعہ سناتا ہوں ۔

گالیوں کے عبرت انگیز اثرات :۔

یہ اس دور کی بات ہے جب آپ کی دنیا کی ایجادات نہیں تھیں ، ہماری دنیا کا خیر کا دور تھا،  برکتوں کا دور تھا ، سادہ غذائیں ، صحت مند چہرے اور خشبودار بول ہوتے تھے ۔ مجھے ایک صاحب ملے میں نے انہیں دیکھا کہ وہ اکثر اپنی گفتگو میں جب بھی گفتگو کرتے گالیاں دیتے تھے ۔ اور میں نے ان کی زندگی میں بس مشکلات ، پریشانیاں ، الجھنیں ، رکاوٹیں ، دکھ اور ناکامیاں ہی دیکھی ، وہ میرے پاس دعا کیلیے آئے ۔ ان پر ایک مکھی بار بار بیٹھ رہی تھی ایک بار اٹھاتے دوسری بار اس کو جھڑکاتیسری بار مکھی کو گالی دے دیتے ۔ بس میں وہیں سمجھ گیا ان کی مشکلات کی وجہ گالیاں ہیں۔ میں نے ان سے سوال کیا آپ گالیاں دیتے ہیں ؟ کہنے لگے نہیں بس غصہ آئے تو گالیاں تو آتی ہی ہیں غصے کے وقت دیتا ہوں ویسے نہیں ۔ پھر کہنے لگے نہیں ہماری بستی میں رواج ہے جب غصے میں آئیں تو بھی گالیاں دیتے ہیں جب خوشی ہو تب بھی ایک دوسرے کو گالیاں ضرور دیتے ہیں ۔میں نے کہا آپ کی الجھنیں  اور پریشانیاں سو فیصد ختم ہوجائیں گی اگر آپ گالی دینا چھوڑ دیں ۔

زندگی کی مشکلات سے نجات:۔

انہوں نے میری بات کو یقین سے لیا کچھ عرصہ بعد ملے اور کہنے لگے آپ کی بات اس وقت سمجھ نہیں آئی تھی اور میں نے چاہا تھا کہ میں آپ سے شاید کوئی وظیفہ پالوں گا ، کوئی تسبیح پالو ں گا ۔ آپ نے مجھے یہی وظیفہ دیا تھا ، کہ گالیاں نہ دیا کرو آپ مجھے کوئی تسبیح وظیفہ دے دیتے وہ میرے لیے آسان تھا گالی ایسی چیز ہے جو میری زبان پر پختہ ہو چکی ہے۔  اس کو ذہن اور زبان سے نکالنا میرے لیے نہایت مشقت اور مشکل کام ہے لیکن میں نے مشقت کی ۔با ربار میرے منہ پر گالی آتی ، میں جھٹک دیتا ، میرے منہ پر برا لفظ آتا میں اپنے منہ کو بند کر لیتا ، کچھ ہفتے محنت کے بعد اب میں اس مشکل سے نکل آیا ہوں۔ اور اس مشکل سے ایسا نکلا ہوں کہ خود زندگی کی مشکلات سے نکل گیا ہوں ۔ میرے اوپر زندگی نے مشکلات کا ایک طوفان تانا ہوا تھا میں پریشانیاں ، الجھنیں ، مسائل اور ناکامیوں میں بہت زیادہ گرا ہوا تھا بس میں نے اب سوچا تھا کہ اس کا حل صرف موت ہی ہو سکتا تھا ۔اور میں موت کا انتظار کر رہا تھا لیکن جب سے آپ نے مجھے گالیاں دینے سےمنع کیا ہے میں اس دن سے بہت پرسکون ہوں ، میرے مسئلے ، مشکلات ، زندگی ،پریشانیوں اور ناکامیوں سے نکل کر راحتوں اور برکتوں کی طرف چل پڑی ہے ۔

چھوٹے سے عمل نے مصیبتوں سے نجات دے دی:۔

میں حد سے زیادہ ممنون اور مشکور ہوں کہ آ پ نے مجھے گالیاں نہ دینے کا وظیفہ بتایا ۔۔ یہ خود ایسا وظیفہ ہے جس نے میری زندگی سے مشکلیں چن لی ہیں پریشانیاں دھو دی ہیں میرے گھر میں راحت ہے ، سکون ہے ، میرا گھر مشکلات اور پریشانیوں سے ایسا نکلا ہے کہ میں حد سے زیادہ مطمئن ہوں ۔ میں آپ کا نہایت مشکور ہوں کہ آپ نے مجھے اس مصیبت سے نجات دلائی ۔

انوکھے تجربات ، انوکھی باتیں ، انوکھے مشائدات :۔ 

 صحابی بابا یہ ساری باتیں کر رہے تھے اور میں یہ ساری باتیں بہت غور سے سن رہا تھا اہل محفل بھی ان باتوں سے محظوظ ہو رہے تھے ۔واقعی انوکھے تجربات ، انوکھی باتیں ،اور انوکھے مشائدات تھے۔ جو عام عقل سوچ اور گمان سے بالاتر تھے ۔

اپنی نظروں کو ماشاءاللہ دو :۔

ایک نصیحت خاص اور بتائی اپنی نظروں کو ماشاءاللہ دو ،جب بھی نظر اٹھے کسی چیز پر نظر جائے بیٹی ہو، بیٹا ہو ، بیوی ہو، گھر ہو، سواری ہو ، زندگی کی کوئی بھی چیز ہو  اپنی نظروں کو اور اپنی زبان کو ماشاءاللہ دو ۔ جب آپ ماشاءاللہ کہیں گے آپ کا منہ اور آپ کی سانسیں خوشبو بکھیریں گی اور آپ کی طبیعت میں راحتیں  ،خوشیاں اور خلوص بکھر جائے گا ۔ وہ تابعیؒ اعتماد سے بولے یاد رکھو ہماری نظریں تیروں میں سے تیر ہیں اور یہ لگتی ہیں ، اپنوں کو بھی غیروں کو بھی اور ہر نظر ایک اثر رکھتی ہے ۔ اور اس اثر سے یا تو خیر یں پھیلتی ہیں یا پھر شر پھیلتا ہے ۔ اور اگر آپ چاہتے ہیں آپ کی نظر سے خیریں پھیلیں ۔گھر میں سکون چین ہو ، راحت اور رحمت ہو ، برکت اور عافیت ہو تو پھر آپ جب بھی نظر اٹھاائیں تو ماشاءاللہ کہیں ۔

نظروں میں کیمیا تاثیر پیدا کریں :۔

ایسا کرنے سے کچھ ہی دنوں میں آپ کی نظروں میں کیمیا تاثیر پیدا ہو گی جس کو دیکھیں گے اس کو شفاء ملے گی ، جس کو دیکھیں گے وہ آپ کا دوست بن جائے ، جس کو دیکھیں گے اس کے دل میں آپ کی محبت اتر جائے ،جہاں دیکھیں گے وہاں آپ کیلئے رحمت ، راحت ، برکت اور خیر ایسے نکلے گی کہ آپ سوچ نہیں سکتے ۔ آپ اپنی نظروں میں نور پائیں گے ، آنکھوں میں سرور پائیں گے ، دل میں رحمت کا ایک ہلکا سا وزن محسوس کریں گے ، جب آپ ہمیشہ جس طرف توجہ کریں ۔( جاری ہے)

No comments:

Post a Comment