Tuesday, January 12, 2016

وظیفہ پڑھو اور جائے نماز سے اٹھو اور حاجت پوری

وظیفہ پڑھو اور جائے نماز سے اٹھو اور حاجت پوری


یہ عمل میں نے اپنی والدہ کی پرانی کتاب اعمال قرآنی سے لیا تھا آپ سے تعلق سے پہلے میں نے اسے دوبار آزمایا ہے کامیاب رہا ہے ۔ بارہ ہزار بار بسم اللہ اس طرح پڑھیں کہ ہر ہزار کے بعد دو نفل حاجت کے پڑھیں جن بزرگوں کا عمل ہے انہوں نے کتاب میں لکھا ہے کہ جائے نماز سے نہ اٹھو گے کہ حاجت پوری ہو گی ایک بار میرے میاں نے مجھے گھر سے نکال دیا نوبت طلاق تک پہنچ گئی میں نے ساری رات پڑھا فجر پڑھ کر سوئی تو خواب دیکھا میاں لینے آئے ہیں دن چڑھا تو واقعی انہوں نے آ کر معذرت کی اور مجھے اسی دن عزت سے واپس گھر لے آئے دوسرا قرض کی نیت سے پڑھا تھا دو سال پہلے پڑھ کو سوئی تو خواب میں دیکھا بہت سے پیسے میرے پاس ہیں اور قرض اتر گیا ہے مگر سارا نہیں تب عید تھی میرے دیوروں اور جیٹھوں نے مل کر میرے میاں کا آدھا قرض تقریبا! ساٹھ لاکھ کے قریب اتار دیا اور یہ بھی اسی روز ہوا تھا یہ بھی تیر بہدف ہے ۔
رکت اور عافیت والا رزق عطا فرمایا ۔ وہ برکت والی تھیلی کا عمل ہے ۔ میں نے دفتر مانامہ عبقری لاہور سے برکت والی تھیلی منگوائی اور اس پر صبح و شام 129 بار سورہ کوثر پڑھتی ہوں او جب بھی اس میں پیسے رکھتی یا نکالتی ہوں تو ایک مرتبہ سورہ کوثر پڑھ کر دم کرتی ہوں اس عمل کی برکت سے ہی ہمیں پہلے پانچ لاکھ پھر دن لاکھ بھی مل گئے ۔

No comments:

Post a Comment