Monday, January 4, 2016

بدصورتی کو خوبصورتی میں بدلنے کا آزمودہ روحانی علاج

بدصورتی کو خوبصورتی میں بدلنے کا آزمودہ روحانی علاج :۔


محترم حضرت حکیم صاحب السلام علیکم ! میں پہلی مرتبہ لکھ رہا ہوں کیونکہ آپ ہی فرماتے ہیں کہ کوئی عمل چھوٹے سے چھوٹا ہی کیوں نہ ہو ضرور لکھیں اسی لئے لکھ رہا ہوں ۔ میرا ایک دوست ہے اس کا چہرہ بہت زیادہ خراب تھا اتنے دانے تھے کہ میں بتا نہیں سکتا اس کے والد صاحب نے کہا کہ دیکھو تمہارے دوست نے چہرے پر مہنگی سے مہنگی کریمیں لگا لگا کر اپنے چہرہ کا کیا حال کر لیا ہے ۔ میں بہت پریشان ہوں میرا دوست کہنے لگا یا ر میں نے کوئی کریم کوئی لوشن نہیں چھوڑا مگر یہ دانے میری جان نہیں چھوڑ رہے ۔ پہلے وقتی فائدہ ہوتا ہے مگر بعد میں چہرہ اور زیادہ خراب ہو جاتا ہے ۔ میں نے اسے کہا کہ تم ہر نماز کے بعد ایک تسبیح "یاخالق یامصور یاجمیل "کی پڑھا کرو آپ یقین نہیں کریں گے میں اس کو یہ عمل بتا کر بھول گیا تقریباً دو ماہ کے بعد مسجد میں مجھے ملا جب میں نے اس کا چہرہ دیکھا تو بلکل صاف ، کوئی داغ دھبہ نہ ہی دانہ تھا ۔ جب میں نے اس کرشمہ کی وجہ پوچھی تو کہنے لگا تم نے جو وظیفہ بتایا ہے وہی پڑھتا ہوں اللہ پاک نے کرم کر دیا ہے ۔

No comments:

Post a Comment