Wednesday, November 11, 2015

دوست جننی اور اس کی سہانی یادیں

دوست جننی اور اس کی سہانی یادیں :۔


محترم حضرت حکیم صاحب السلام علیکم! امید ہے مزاج بخیر ہوں گے چند ماہ قبل کسی دوست کے ہاتھ میں ماہنامہ عبقری دیکھا تو بے ساختہ خیال پیدا ہوا کہ یہ بھی ایسے ہی عام سا رسالہ ہے مگر جب میں نے سرسری لاپرواہی سے اس کا سرورق کھولا تو سرورق پر مولانا محمد کلیم صدیقی دامت پرکاتہم اور اس کے ایڈیٹر کے باکس میں شیخ الوظائف حضرت حکیم محمد طارق محمود مجذوبی چغتائی دامت برکاتہم کا نام دیکھا تو تسلی ہو گئی کہ یہ تو ہمارے بڑوں کے پروردہ ہیں اور لوگوںکی اصلاح کے جذبے سے سر شار ہیں اللہ کریم آپ کی صلاحیتوں میں مزید اضافہ فرمائے ۔ آمین ! اب میں مستقل ماہنامہ عبقری کا قاری ہوں اور ہاکر کو کہہ کر رسالہ گھر لگوایا ہوا ہے اس تحریر سے مقصود یہ ہے کہ میں بھی کچھ مواد ماہنامہ عبقری کے قارئین کی خدمت میں بھیجنا چاہتا ہوں خاص طور پر کوہ قاف سے آئی پری سے خوشگوار ملاقاتیں کی کہانی ،پڑھ کر ۔ واقعہ کچھ یوں ہے کہ دوران ملازمت میری تشکیل بالا کوٹ ہوئی مجھے وہاں ایک فلیٹ ملا جس میں میں صبح کو جاتا اور شام کو آ جاتا تین چار دنوں کے بعد مجھے محسوس ہوا کہ یہاں میرے علاوہ بھی کوئی اندیکھی مخلوق رہتی ہے کبھی برتن پڑا پڑا خود بخود گر جاتا کبھی کھڑکی خود بخود کھلتی اور بند ہو جاتی ایک دن میں نے ہمت کر کے اس سے بات کی تو اسی رات میری خواب میں ایک نہایت بد صورت چڑیل آئی اور اس نے مجھے دھمکی دی کہ فوراً اس گھر کو چھوڑ دو چار ہفتے اس چڑیل نے مجھے خوب تنگ کیا مگر پھر حیران کن طور پر اس کمرے میں جیسے سکون سا آگیا ۔ نہ برتن گرتا نہ میرے خواب میں کوئی چڑیل آتی ۔ نہ مجھے کوئی دھمکی دیتا ۔ میں بڑا حیران تھا وہ سب کیا ہے ؟ چند دنوں کے بعد میں رات کو سویا ہوا تھا کہ کمرے میں خوب روشنی ہوئی اور نہایت خوبصورت جننی آئی ۔ کمرے میں ہر طرف خوشبو پھیل گئی اس جننی نے مجھ سے کہا کہ اس چڑیل سے تمہاری جان میں نے چھڑوائی ہے اب تم سکون سے اس گھر میں رہ سکتے ہو ۔ پھر اس جننی سے میری ملاقاتیں شروع ہو گئی اور وہ ہر روز میرے خواب میں آتی مجھے جنات کی باتیں بتاتی ۔ میں بڑا خوش تھا میرے کسی عزیز دوست رشتہ دار کو کوئی مسئلہ ہوتا میں اس سے حل کروا لیتا ۔ بہت سی بیماریوں پریشانیوں اور جادو ٹونے کا توڑ اس نے مجھے چند دنوں میں کر کے دے دیا اس دوران جنات کے حوالے سے میری معلومات میں بہت اضافہ ہوا ۔ اس جننی سے میرا تعلق تقریباً تین سال تک رہا ۔۔ ساری ساری رات وہ میرے پاس رہتی صبح جب میری آنکھ کھلتی تو کمرا خوشبو سے بھرا ہوتا میری نیند پوری نہ ہوتی تھی اور دن بدن میری صحت بھی خراب ہوتی جا رہی تھی ۔ پھر مجھے ایک اللہ والے ملے انہیں میں نے اپنا جننی سے تعلق کے متعلق سب کچھ سچ سچ بتادیا ۔۔ پھر انہوں نے مجھے وہ جگہ چھوڑ نے کو کہا اور کہا فوری طور پر اس سے علیحدہ ہو جاؤ اور میں عمل کرتا ہوں ایک تو وہ تمہارے پاس کبھی نہیں آئے گی اور اگر کبھی آ بھی گئی تو اسے اپنے پاس آنے سے منع کر دینا وہ دن اور آج کا دن وہ جننی دوبارہ میرے پاس کبھی نہیں آئی ۔

No comments:

Post a Comment