Tuesday, November 3, 2015

کینو کے چھلکوں کا کمال

کینو کے چھلکوں کا کمال :۔

محترم حضرت حکیم صاحب السلام علیکم! میں سردیوں میں کینو کے چھلکے سکھا کر پیس کر دودھ یا بالائی ، عرق گلاب ، بیسن اور ہلدی میں ملا کر چہرے پر لگاتی ہوں اور بڑی مہنگی کریموں سے زیادہ فائدہ اس پیسٹ سے ملتا ہے ۔ اس مرتبہ میں نے آپ کے بتائے ہوئے عمل۔
"  یا اللہ ، یا خالق، یامصور، یاجمیل، "
ایک تسبیح پڑھ کر اس پر دم کیا ۔ میری چھوٹی انگلی خشگی کی وجہ سے پک گئی تھی کسی بھی کریم سے آرام نہیں آ رہا تھا ۔ میں نے کینو کے پاؤڈر کو لیپ بنا کر ایک دن اپنے چہرے پر اس ہاتھ سے لگایا تو کچھ پیسٹ اس انگلی پر بھی لگ گیا تو میں نے غور کیا کہ انگلی ٹھیک ہو گئی ہے ۔ الحمد للہ ! حضرت حکیم صاحب ! میں فرض نماز میں چھ سوریں باقاعدگی سے پڑھتی ہوں اور روحانی غسل بھی کرتی ہوں ۔ بیت الخلاء والی دعا بھی پڑھتی ہوں وضو کے بعد تین گھونٹ بھی پیتی ہوں ۔ الحمدللہ ! زندگی میں بہت سکون ہے ۔

No comments:

Post a Comment