Tuesday, December 15, 2015

بیٹے کا داخلہ سورہ یٰسین کے عمل سے ممکن ہوا

بیٹے کا داخلہ سورہ یٰسین کے عمل سے ممکن ہوا :۔



پچھلے سال میرے بیٹے کا USS کالج میں داخلہ نہیں ہو پا رہا تھا ۔ تین بار سورہ یسین پڑھی اور جب ۔ 
سَلَامٌ قَوْلاً مِنْ رَّبٍّ رَّحِيْمٍ۔ إِنَّمَا أَمْرُهُ إِذَا أَرَادَ شَيْئًا أَنْ يَّقُوْلَ لَهُ كُنْ فَيَكُوْنُ

کو تین بار پڑھیں اور دعامیں کہیں کہ یاللہ پاک نماز عبادت کا دل ہے اور سورہ یسین قرآن کا دل ہے میں آپ سے ان دونوں کے وسیلے سے دعا کر رہی ہوں آپ قبول فرمائیں ۔ میں نے یہ عمل چند بار ہی کیا کہ میرے بیٹے کا حیران کن طورپر یو ایس ایس کالج میں داخلہ ہو گیا مجھے جو بھی حاجت ہو میں یہی عمل کرتی ہوں ۔
سورہ یٰسین کے عمل کے بارے میں میں اپنا تجربہ عبقری قارئین سے شیئر کرنا چاہتی ہوں ۔ میں نے پچھلے سال جس بھی مسئلے کیلئے سورہ یسین کا عمل کیا اللہ پاک کے فضل و کرم سے مجھے سو فیصد اس کا رزلٹ ملا ۔ الحمدللہ! جب میں یسین تین بار دھراتی تھی تو بہت زیادہ توجہ اور کیفیت کے ساتھ جب ۔
سَلَامٌ قَوْلاً مِنْ رَّبٍّ رَّحِيْمٍ۔ إِنَّمَا أَمْرُهُ إِذَا أَرَادَ شَيْئًا أَنْ يَّقُوْلَ لَهُ كُنْ فَيَكُوْنُ

 کو دھراتی تھی تو اس کے مطلب کو ذہن میں رکھ کر دہراتی تھی اور اس یقین کے ساتھ کہ اللہ پاک نے کہہ دیا ہے ہو جا تو میرا کام ہوگیا ہے اس عمل کے بعد ایسے مطمئن ہو جاتی تھی کہ جیسے میرا کام ہو گیا ہے اور واقعی ہی میرا مسئلہ حل ہو جاتا تھا بہت ہی لاجواب عمل ہے ماشاءاللہ !

No comments:

Post a Comment