Thursday, July 23, 2015

ترقی اور کامیابی کا راز

محترم حضرت حکیم صاحب السلام علیکم! آ پ کے عبقری کی وجہ سے بہت کچھ سیکھنے کو ملا اللہ آپ کو اجر عظیم دیں اور عبقری قیامت تک رہے الحمداللہ! جب سے عبقری سے تعلق بنا ہے ہم تمام گھر والے نماز پڑھنا شروع ہو گئے ہیں اب میں چاہتی ہوں کہ میری روحانی ترقی ہو اور مجھے اللہ کا قرب عطا ہو ۔ حضرت حکیم صاحب! میں نے ایک فورس میں اپلائی کیا تھا اس کا پہلا ٹیسٹ ایک میل فاصلے کی دوڑ تھی ۔دوڑ سے دو دن پہلے میں شدید بیمار ہو گئی جس دن دوڑ تھی مجھے بہت کمزوری محسوس ہو رہی تھی جب دوڑ شروع ہوئی تو میں نے بھاگنا شروع کیا ابھی تھوڑی ہی بھاگی تھی کہ میری ہمت جواب دے گئی ۔میں نے جلدی جلدی یَا حَفِیْظُ پڑھنا شروع کردیا یَا حَفِیْظُ پڑھتی رہی اور مجھے پتہ بھی نہ چلا کہ کب میں نے ایک میل کا فاصلہ طے کر لیا اور میں اس ٹیسٹ میں پاس قرار دی گئی ۔ انشاءاللہ اعمال کی برکت سے اگلا تحریری ٹیسٹ بھی پاس کر لوں گئی۔ (کرن ایوب ' گوجرانوالہ)

No comments:

Post a Comment