Wednesday, January 20, 2016

ایک بزرگ عالم کے زبردست عملیات

ایک بزرگ عالم کے زبردست عملیات :۔


جن بزرگ نے مجھے یا کریم والا عمل کروایا وہ سورہ کوثر کے بڑے زبردست عالم تھے ۔حب اور تسخیر کیلئے وہ یاودود بتاتے تھے یا ودود کے بارے میں انہوں نے بڑی عجیب باتیں بتائیں یا ودود کو حب اور تسخیر کیلئے پڑھتے ہوئے تسبیح کا دانہ سامنے سے اپنی طرف گرانا ہے تو تسخیر ہوگا بشرط جائز مقصد کیلئے کیا جائے ورنہ بڑا سخت نقصان کا اندیشہ ہے یہ بڑا سخت عمل ہے یا ودود کا ایک حب کا طریقہ یہ بتایا کہ اس کی پڑھائی اگر کسی کی تسخیر کیلئے کریں تو آخر میں سورہ کوثر کا آخری حصہ بھی ملا کر تین دفعہ پڑھ لیں مؤکلات ایسے حرکت میں آتے ہیں کہ فورا ً فوراً تسخیر کرتے ہیں ۔ ایسے پڑھنا ہے یاودود ھولا بتر ھولا بتر ھولا بتر اور پھر پھونک دیں ۔
چھ سورتوں سے روحانی حصار :۔
آخری چھ سورتوں کو دو رکعت میں پڑھنے کا طریقہ میں نے خود آزمایا بہت کار آمد ہے جسم ایک روحانی حصار میں آ جاتا ہے اور جسم کی لطافت بڑھ جاتی ہے ۔
ایک شعر پڑھیں اور پریشانیاں بگائیں :۔
ایک اور چیز جو میرے بڑے مشکل اور خراب حالات سے میری ساتھی ہے وہ یہ شعر ہے یہ ایسی چیز ہے جس نے مجھے بہت حوصلہ دیا اللہ پاک سے اس کی خاص حفاظت خاص نصرت لینے میں مدد دی یہ شعر کہیں میں نے ایک بندے کو پڑھتے ہوئے سنا وہ اس کو ہر مصیبت میں پڑھتا تھا بس میں نے اس کو اپنا لیا شعر درج ذیل ہے ۔الٰہی خیر گردانی بحق رب پروردگار برکت شاہ جیلانیؒ۔یہ ایسا چلہ ہے کہ میں آپ کو کیا بتاؤں یہ میری زندگی کا پہلا عمل ہے جو سکول سےپڑھنا شروع کیا بہت زود اثر ہے اس میں شرک کا کوئی پہلو نہیں ہے کیونکہ اس میں دعا  رب العزت سے کی جارہی ہے پھر ایک اور مسنون دعا ہے جو کہ آپ کی کتاب کامیاب عامل بنئے جو میں نے دفتر ماہنامہ عبقری سے منگوائی کے صفحہ 129 پر موجود ہے یہ دعا حضور نبی کریم ﷺ حضرت امام حسن رضی اللہ تعالیٰ عنہ اور حضرت امام حسین رضی اللہ عنہ پر پڑھ کر دم فرماتے تھے میں نے اس دعا کو صرف تین دفعہ روزانہ پڑھنا شروع کیا تو جسم سے بہت بوجھ ہٹ گیا بیماریوں میں افاقہ ہوا اور ذہنی صلاحیتوں میں اضاجہ ہوا بہت بے مثال اثرات رکھتی ہے اگر اس کی ایک تسبیح پڑھ لی جائے تو کوئی نظر بد جادو قریب بھی نہیں آسکتا بسم اللہ ارقیک من کل دام یو ذیک من شر کل نفس او عین حاسد اللہ بشفیک بسم اللہ ارقیک
بدقسمتی اور مشکلات کو ختم کرنے والا کامیاب عمل :۔
ایک عمل جو میں کئی سالوں سے وقتا ً فوقتاً کرتا ہوں وہ میں نے فقری مجموعہ وظائف میں پڑھا تھا کنزالاعمال سے روایت لی گئی ہے حضرت انس رضی اللہ تعالیٰ عنہ سے روایت ہے کہ نبی کریم ﷺ نے فرمایا جو نماز کی پاکی کی طرح پاکی کے ساتھ سورہ فاتحہ پڑھ کر سو مرتبہ سورہ اخلاص پڑھے گا اللہ پاک اس کیلئے ہر حرف کے بدلے دس نیکیاں لکھیں گے اور دس برائیاں مٹائیں گے اور اس کیلئے جنت میں دس درجے بلند کریں گے اور جنت میں محل تعمیر فرمائیں گئے ۔ اور اس کے عمل کو اس دن اس شخص کی مانند کر دے گا جس نے 33 بار قرآن پڑھا ہو ۔یہ شرک سے علیحدگی فرشتوں کے حاضر ہونے کا سبب اور شیطان کا بھاگنے کا ذریعہ ہے اور عرش سے ایک آواز آتی ہے جو اپنے پڑھنے والے کا تذکرہ کرتی ہے یہاں تک کہ اللہ پاک سورہ اخلاص پڑھنے والے کی طرف نظر فرماتا ہے اور اللہ پاک جس کی طرف نظر فرمادے اسے کبھی عذاب نہ دے گا ۔
سورہ اخلاص سے سرور حاصل کیجئے :۔
اس عمل کو اکثر کرتا تھا ، بہت زبردست عمل ہے بد قسمتی کو مشکلات کو ختم کر کے رکھ دیتا ہے مجھے اس عمل سے بہت خاص پیار ہے اور سورہ اخلاص اس کی اصل وجہ ہے سورہ اخلاص پڑھتا ہوں تو دل اللہ پاک کی توحید میں کھو جاتا ہے ایسا سرور ہوتا ہے کہ کسی اور عمل میں ایسی کیفیت نہیں ہوتی سورہ اخلاص دل کے تاروں کے ساتھ ایسی ملتی ہے کہ بس ! اس کے کچھ عرصہ پڑھنے کے بعد ایک دفعہ خواب آیا کہ میں خواب میں بہت سرور سے دل سے ڈوب کر سورہ اخلاص کی تلاوت کر رہا ہوں مجھے کچھ نہ سوجھی خواب نامہ پڑا تھا اس میں دیکھا تو لکھا تھا کہ اگر سورہ اخلاص اگر خواب میں پڑھ رہے ہوں تو دنیا اور آخرت کی سر فرازی اور سعادت حاصل ہو اس کے بعد مجھے  یقین ہو گیا کہ یہ اسی سورہ اخلاص کے عمل کی وجہ سے ہے اور اس کے بعد واقعی دنیاوی کا میابیاں بھی ملیں اور آخرت کیلئے بھی سرمایہ جمع کرنا شروع کیا ۔
عمل میں طاقت بڑھانے کیلئے :۔
میں اکثر مراقبہ کرتا ہوں اور ماورائی دنیا کی سیر کرتا ہوں میں کبھی کبھی جنت کی سیر کا مقصد رکھتا ہوں ۔بڑے بڑے خوبصورت باغات نظر آتے ہیں  چشمے ،ندیاں، خوبصورتی، ولسوف یعطیک ربک فترضی ، والا عمل ہر دوسرے عمل کے ساتھ بڑی مدد کرتا ہے یہ آیت پڑھتے ہوئے میں سوچتا ہوں کہ فلاں عمل جو کر رہا ہوں اس میں طاقت بڑھ جائے ،یقین بڑھ جائے، توجہ بڑھ جائے تو واقعی وہ نتیجہ حاصل ہوتا ہے پہلے بہت سے نجوم کے رسالے ہر ماہ باقاعدگی سے خریدتا تھا اب جب سے عبقری ملا ہے طبیعت نجوم سے اچاٹ ہے ہر قسم کی انرجی والی پرانی پریکٹس سے اچاٹ ہے اب دل کرتا ہے اعمال میں رہوں ایک پڑھوں پڑھتا جاؤں پھر دوسرا شروع ہو جائے پھر تیسرا جیسے کھانے پینے کا ہاضمہ ہوتا ہے ایسے روح کا ہاضمہ بھی محسوس ہوتا ہے ۔ الملک القدوس السلام بہت ہی بے مثال عمل ہے ۔ بے انتہا فوائد ملے ہیں ۔ پہلے شیطانی وساوس اپنا اثر کر جاتے تھے پتہ ہی نہیں لگتا تھا ان کی چال چل جاتی پر اب دل پکا ہو جاتا ہے کسی وسوسے میں نہیں آتا ۔  

No comments:

Post a Comment