Tuesday, January 12, 2016

مالا مال ہونے کے آسان وظیفہ جات

مالا مال ہونے کے آسان وظیفہ جات :۔


محترم حضرت حکیم صاحب السلام علیکم !اللہ پاک آپ کو درازی عمر بالخیر عطا فرمائے ۔ ہماری دکان میں کچھ عرصہ پہلے چوری ہوئی جس کی وجہ سے ہم پر بہت زیادہ قرض تھے ۔ مجھے کسی نے آپ کی کتاب صلوٰٰۃ التسبیح کے کرشمات دی تو میں اور میرے شوہر نے قرض اتارنے کی نیت سے صلٰوۃالتسبیح پڑھنا شروع کر دی دور وز بعد میرے والد صاحب اور بھائی جو کہ ہمارا جائیداد کا حصہ دینے سے انکاری تھے اور ہمیں یقین تھا کہ وہ کبھی ہمیں نہیں دیں گے کا فون آیا کہ ہم نے زمین بیچ دی ہے اور آ کر پانچ لاکھ کا چیک لے جا ؤ اور باقی دس لاکھ ڈیڑھ دو ماہ میں ملے گا خیر چیک مل گیا اور میاں کو ساڑھے تین لاکھ دے دیا جس سے ہمارا قرض بھی اتر گیا اور دکان پھر دوبارہ سامان سے بھرگئی ۔ ایک اور خاص عمل جو میں  صلٰوۃالتسبیح پڑھنے سے پہلے بھی کرتی رہی اور اب بھی کر رہی ہوں جس کے پڑھنے سے اللہ پاک نے مجھے مالا مال کر دیا اور غیب کے خزانوں سے بن مانگے عزت و برکت اور عافیت والا رزق عطا فرمایا ۔ وہ برکت والی تھیلی کا عمل ہے ۔ میں نے دفتر مانامہ عبقری لاہور سے برکت والی تھیلی منگوائی اور اس پر صبح و شام 129 بار سورہ کوثر پڑھتی ہوں او جب بھی اس میں پیسے رکھتی یا نکالتی ہوں تو ایک مرتبہ سورہ کوثر پڑھ کر دم کرتی ہوں اس عمل کی برکت سے ہی ہمیں پہلے پانچ لاکھ پھر دن لاکھ بھی مل گئے ۔

No comments:

Post a Comment