Friday, January 22, 2016

حافظہ اور ذہانت کے لیے، ابنارمل دماغی طور پہ کمزور بچوں کے لیے وظیفہ

پاگل خانے جانے والا بھائی آئی سی ایس کر رہا ہے :۔
میرا چھوٹا بھائی جب پیدا ہوا تو دماغی طور پر نہایت سست تھا ٪80 ابنارمل تھا ہم نے ماہر نفسیات کو بھی دکھایا انہوں نے نیند کی دوائیں دے کر برا حال بنا دیا وہ پڑھنے میں خوف کھاتا تھا اور ہر بات میں پیچھے تھا میرے ابو اور دادا کہتے تھے اسےپاگل خانے داخل کرو ادو ۔ لیکن میری امی نے اس پر بہت محنت کی حصن حصین ہے دعاؤں کی کتاب اس میں سے ایک عمل امی نے پڑھا تھا وہ عمل کیا اور آج میرا وہ بھائی سارے لڑکوں سے زیادہ ذہین ہے اور ماشاءاللہ میتھ ، فزکس اور کمپیوٹر میں آئی سی ایس کر رہا ہے ۔ اور دماغ اس قدر ہے کہ لوگ حیران رہ جاتے ہیں کہ یہ بات کیسے کر جاتا ہے جو ہم نے سوچی بھی نہیں ہوتی ۔

عمل :۔ تین مرتبہ سورہ فاتحہ پڑھ کر جو تھوک منہ میں رہ جائے یعنی جمع ہو جائے وہ ابنارمل بچے پر تھوکیں تین دن تک صبح و شام کریں میری والدہ جب یہ عمل کرتی تھیں ۔ تو تین ماہ تک بھائی ٹھیک رہتا تھا کچھ عرصہ مسلسل کیا تو الحمد اللہ بھائی ٹھیک ہو گیا آج وہی سب سے زیادہ ذہین ہے الحمدللہ !

No comments:

Post a Comment