Wednesday, December 16, 2015

آپ کے خواب اور روشن تعبیر

آپ کے خواب اور روشن تعبیر :۔


تیز بارش :۔
میں نے خواب میں دیکھا کہ میری والدہ مجھے ایک گھر کے اندر لے جاتی ہیں ۔ اور صوفے پر بٹھاتی ہیں میرے ساتھ میرا کلاس فیلو  بھی تیار ہو کر بیٹھا ہے مولوی صاحب آ جاتے ہیں اور مجھے پتہ چلتا ہے کہ وہ میرا میرے دوست کے ساتھ نکاح کروا رہے ہیں ۔ مولوی صاحب مجھ سے کہتے ہیں کہ کیا تمہیں س کے ساتھ نکاح قبول ہے ؟ تو میں کشمکش میں پڑھ جاتی ہوں اور بے چین ہو جاتی ہوں تو وہاں میری دادی امی آ جاتی ہیں اور کہتی ہیں یہ نہیں ہو سکتا میری والدہ انہیں چپ کروا دیتی ہیں ۔ اور میرا نکاح ہو جاتا ہے پھر منظر بدلتا ہے اور میں ایک بستر پر بیٹھی ہوں ۔میں اٹھ کر کھڑکی کے پاس جاتی ہوں باہر تیز بارش ہو رہی ہوتی ہے میں رونا شروع کر دیتی ہوں اور کہتی ہوں کہ ز میں تمہیں حاصل نہ کر سکی ز وہ انسان ہے جسے میں بہت پسند کرتی ہوں پھر خواب ختم ہو جاتا ہے ۔
تعبیر :۔ آپ کے خواب کے مطابق اس بات کا اشارہ ہے کہ انشاءاللہ آپ کی دلی مراد پوری ہو گی اور جہاں آپ چاہتی ہیں وہیں پر آپ کا رشتہ طے پا جائے گا ۔
چھلے ہو لہسن :۔
میں نے خواب میں دیکھا کہ میں امید سے ہوں میں اپنے گھر میں ہوں ۔ میری دو بڑی بہنیں میرے ساتھ ہیں ۔ اتنے میں دوسرے نمبر والی بہن کوئی کاپی یا رجسٹر دکھاتی ہے اس میں لہسن لکھا ہوتا ہے اور میری بہن برتن میں لہسن نکالتی ہے تو دو تین اضافی نکال لیتی ہے ۔ میں کہتی ہوں نہیں زیادہ نہ نکالو مجھے ویسے بھی لہسن پسند نہیں اتنے ہی کافی ہیں مجھے ایسا لگتا ہے جیسے کی ڈلیوری میں لہسن کھانا پڑتا ہے میری بہنیں بھی مجھے شاید یہی کہہ رہی ہوتی ہیں لہسن چھلا ہوا ہوتا ہےپھر میری آنکھ کھل جاتی ہے ۔
تعبیر :۔ آپ کے خواب کے مطابق اس بات کا اشارہ ہے کہ آپ کے اور آپ کی بہنوں کے ساتھ بندشوں کی وجہ سے رکاوٹیں پیش آ رہی ہیں اور اس وجہ سے رشتے نہیں ہو پا رہے تاہم اس بات کا اشارہ بھی ہے کہ کسی مستند عامل سے بندش کی کاٹ کروا لیں تو انشاءاللہ یہ بندش ختم ہو جائے گی تاہم روزانہ معوذ تین 313 بار صبح و شام تمام بہنیں 90 دن تک پڑھ لیں پڑھنے کے بعد دعا کر لیا کریں ۔
سبز پری :۔
تقریباً ایک ہفتہ سے میں خواب دیکھ رہی ہوں کہ آسمان پر بہت سارے ستارے چمک رہے ہیں اور ان سے کوئی شکل بنی ہوئی ہے مثلاً ایک بار دیکھا کہ بہت سے ستارے مل کر سانپوں کی شکل بنا رہے ہیں کبھی کارٹونوں کی اور یہ بھی دیکھا کہ آسمان سے ایک پری اتری ہے میں میری دو بہنیں ہم تینوں بیٹھی ہوئی ہیں مگر میں صرف پری سے بات کر رہی ہوں پھر اچانک کالے رنگ کا بڑاسا کوا آسمان سے آتا ہے پری سبز اور لال روشنی سے ہمیں اس کوے سے بچاتی ہے میری بہن کے اور میرے دائیں ہاتھ سے بھی روشنی نکل رہی ہوتی ہے ۔
تعبیر :۔ آپ کے خواب کے مطابق اس بات کا اشارہ ہے کہ کسی کام میں سخت رکاوٹ اور پریشانی کے بعد اچانک غیبی مدد پہنچے گی اور وہ کام آسانی سے پایہ تکمیل تک پہنچ جائے گا آپ سورہ بروج صبح و شام پڑھ کر دعا کر لیا کریں ۔
زہریلے سانپ :۔
میں نے خواب دیکھا کہ میں غیر شادی شدہ لڑکی ہوں ۔ میری والدہ جوان اور خوبصورت میرے قریب بیٹھی ہیں ہم دونوں ایک اونچے اسٹیج پر ہیں سامنے کرسیوں پر بہت سے مہمان بیٹھے ہیں میرے اردگرد میرے بہت پیارے لوگ ہیں ہم جیسے کوئی کامیڈی ٹاک شو کر رہے ہیں سامنے سب لوگ خوب ہنس رہے ہیں سامنے اسٹیج کے نیچے دوسری جانب میری انگریزی کی استاد بیٹھی ہیں اچانک ایک طرف سے میرا اکلوتا بیٹا آتا ہے اور ان کا مزاق اڑانے لگتا ہے میں غصے سے نیچے اتر کر بیٹے کو ڈانٹتی ہوں میری استاد کے پاؤں میں جوتا نہیں ہے میں ان سے ہاتھ جوڑ کر معافی مانگتی ہوں اور ان کے پاؤں ہاتھ سے صاف کر کے اپنے ہاتھوں سے دباتی ہوں وہ مجھے پیار کرتی ہیں اچانک ایک طرف سے تین سانپ نمودار ہوتے ہیں جن کی لمبائی 3 میٹر سے زیادہ ہے اور موٹائی بھی کافی ہے تینوں کی رنگت زرد سنہری اور سیاہ مینا کاری جیسی ہے میں دایاں ہاتھ بڑھا کر ان تینوں کے سر ایک کے اوپر ایک کر کے اپنی شہادت کی انگلی اور دائیں ہاتھ کے انگوٹھے کی پہلی ہڈی کے جوڑ سے دبا کر ان کے حلق سےنیچے کس کر پکڑ لیتی ہوں اس طرح کہ وہ ڈنگ نہیں مار سکتے ان کے جسم بھی بے حرکت ہو گئے ہیں لیکن مجھے یہ خطرہ ہے کہ میں نے ہاتھ ڈھیلا چھوڑا تو یہ ڈس لیں گے ۔پھر میں لوگوں کو کہتی ہوں کہ ان کو مار دو یہ کہیں کسی کو نقصان نہ پہنچا دیں مگر کوئی مدد نہیں کرتا پھر مجھے میرے خاوند دکھائی دیتے ہیں مگر وہ بھی پیٹھ پھیر کر کھڑے ہو جاتے ہیں۔ میں تھک جاتی ہوں ہاتھ درد کر رہا ہے تھوڑا ڈھیلا پڑتا ہے تو سانپ کلبلا کر منہ کھولنے لگتے ہیں مگر وہ تینوں سانپ اچانک منہ کھول کر سرخ اور زرد رنگ کا گاڑھا زہر زمین پر اگل دیتے ہیں اور ڈھیلے پڑ جاتے ہیں ۔ وہ زہر اتنی مقدار میں ہے کہ ادھر ادھر بہنے لگتا ہے میں اونچی آواز میں سب کو خبر دار کرتی ہوں ۔ کے دور ہو جاؤ۔ یہ زہر پاؤں میں نہ لگ جائے میرے خاوند کے پاؤں کی ایڑھیاں ننگی نظر آتی ہیں مگر زہر سے بچی ہوئی ہیں اس کے بعد میری آنکھ کھل گئی ۔
تعبیر :۔ آپ کے خواب کے مطابق اس بات کا اشارہ ہے کہ آپ کو اپنے دشمنوں پر مکمل فتح اور کامیابی حاصل ہو گی ۔ آپ سورہ نصر 21 مرتبہ بعد نماز فجر پڑھ کر دعا کر لیا کریں ۔

No comments:

Post a Comment