Tuesday, December 29, 2015

یاسلام سے انٹرویو میں کامیابی

یاسلام سے انٹرویو میں کامیابی :۔


محترم حضرت حکیم صاحب السلام علیکم!اول و آخر درود شریف کے ساتھ سو بار یاسلام پڑھنا ہے ۔ انشاءاللہ ہر مقصد میں کامیابی ہوتی ہے ۔ یہ میرا آزمودہ ہے ۔ میں نے کہیں نوکری کیلئے کاغذات جمع کروائے تھے جب انہوں نے انٹرویو کیلئے بلایا تو میرے کزن نے مجھے بتایا کہ جانے سے پہلے درج بالا عمل کر لینا انٹرویو جیسا بھی ہو مگر تمہاری جاب پکی ہے ۔ مجھے یہ عمل کسی بزرگ نے بتایا ہے ۔ میں نے انٹرویو سے کچھ دیر پہلے یہ عمل کر لیا۔ ( یہ عمل گھر میں نہیں کرنا وہاں پہنچ کر کرنا ہے ) میرا انٹرویو بالکل بھی صحیح نہیں ہوا مگر چند دن بعد ان کا فون آ گیا کہ آپ نوکری پر آجائیں اس کے علاوہ یاسلام ورد اگر ہمیشہ رکھا جائے ۔ تو سلامتی خوشیاں ، عافیت، سکون اور روشن مستقبل مقدر بن جاتی ہیں ۔ اس کے علاوہ میرا ایک آزمودہ عمل ہے کہ جو کہ چالیس دنوں پر مشتمل ہے ۔ اگر نیٹ اور توجہ سے کیا جائے تو چالیس دن سے پہلے بھی کام ہو جاتا ہے ۔ عمل یہ ہے (سورہ نمل آیت 62) کو عشاء کی نماز کے بعد ایک تسبیح پڑھنی ہے ۔

No comments:

Post a Comment