Wednesday, November 11, 2015

امراض چشم سے مایوس شہد کو آزمائیں

امراض چشم سے مایوس شہد کو آزمائیں  !

یہ بہت پرانی بات ہے لیکن میں اپنی یاداشتوں کو مکمل سموتے ہوئے نہایت اعتماد سے یہ بات لکھ رہا ہوں ۔میرے نانا رحمۃ اللہ علیہ اپنے پیشے کے باکمال اور بے مثال معالج تھے ، انسانوں کے نہیں جانوروں میں سب سے اعلی اور بہترین جانور یعنی گھوڑوں کے تھے ایک بار میں نے عجیب بات دیکھی ان کے پاس ایک چھوٹی سی بوتل تھی اور ہاتھ میں سرمہ ڈالنے والی صراحی اور بوتل میں ڈالتے اور گھوڑے کی آنکھ میں ڈالتے جیسے گھوڑے کو سرمہ ڈال رہے ہیں میں قریب جا کر کھڑا ہو گیا ان کی زندگی میں انوکھے انوکھے کارنامے مجھے اکثر دیکھنے کو ملتے اور وہ آج میرے احساس میں اتنے اتر چکے ہیں کہ وہ کارنامے واقعی کارنامے تھے جو کمال اور تجربات کی حد سے آگے نکلے ہوئے تھے اب بھی وہ میں نے کارنامے جس کو بتائے بہت حیرت انگیز تجربہ مشاہدہ اور اس کا فائدہ ہوا۔ مجھے پتہ چلا جس گھوڑے کی آنکھ خراب ہوتی ہے اس کی آنکھ میں کوئی چیز چبھ جائے، جالا پڑ جائے ،نظر کم آتا ہو ، آنکھوں سے پانی بہتا ہو، یا کوئی مچھر ، کنکر اتنا پڑے کہ آنکھ میں خراش پیدا ہو جائے تو میرے نانا گھوڑے کی آنکھوں میں شہد ڈالتے ایک دفعہ فرمانے لگے گھوڑا اور بیٹا یہ بہت نازک انداز سے پلتے ہیں بیٹی مرتے مرتے بچ جاتی ہے اور بیٹے کیلئے محنت اور مشقت زیادہ ہے اور بیٹے سے وفا پھر مقدر میں ہے اور پھر فرمانے لگے کہ میں نے شہد کو انسان کی آنکھ اور گھوڑے کی آنکھ میں بہت آزمایا ہے مجھے 47 سال ہو گئے ہیں شہد کو آزماتے آزماتے جب بھی انسانی آنکھ متاثر ہوتی ہے میں نے فوراً شہد کو استعمال کیا اور شہد نے مجھے ہمیشہ لبیک کہا یہ بات آج بھی میرے کانوں میں زندہ اور تابندہ گونج رہی ہے

 میرے نانا رحمۃ اللہ علیہ 1973 ء میں فوت ہوئے یہ بات 73 ء سے کچھ بہت ہی پہلے کی تھی اس قوت سے لے کر آج تک یہ بات یاد بھی ہے اور اس کے بار بار تجربے بھی ہوئے ہیں قارئین ! شہد میں اللہ پاک نے شفا رکھی ہے جو چیز شفا ہے اس کا پینا بھی شفا اس کا لگانا بھی شفا یہ بات تو آپ کے بھی تجربے میں آئی ہو گی پرانے سے پرانا زخم کسی دوا سے کبھی ٹھیک نہ ہوتا ہو اس کو صبح و شام شہد کی پٹی کی جائے تو زخم خراب نہیں ہوتا  بھر جاتا ہے حتیٰ کہ نشان نہیں چھوڑتا ۔ کتنے ایسے جو جھلس گئے جل گئے انہیں شہد بطور مرہم استعمال کر وایا شہد سے ان کو بہت تجربات اور فائدے نصیب ہوئے اور ان کے زخم ختم ہوئے حتیٰ کہ نشان تک ختم ہوگئے ۔ آپ صرف سوتے ہوئے ایک سلائی دائیں آنکھ میں اور اور ایک بائیں آنکھ میں ہلکی سی شہد بس لگا کر سو جائیں ابتدائی دنوں میں آپ کو بہت معمولی سی جلن محسوس ہو گی لیکن اس سے جو آنکھ سے پانی نکلے گا آنسوؤں کی شکل میں وہ آپ کی آنکھ کو دھو کر رکھ دے گا کسی نے حضرت امام جعفر صادق رحمۃاللہ علیہ جو اہل بیت رضوان اللہ علیہم اجمعین کے شہنشاہ تھے سے پوچھا حضرت آنکھ سے بہنے والا پانی یعنی آنسو نمکین کیوں ہوتا ہے ؟ وہ بہت بڑے حکیم اور دانا تھے فرمانے لگے اصل میں آنکھ دراصل چربی سے بنی ہوئی ہے اور اللہ پاک نے چربی کی حفاظت کیلئے نمک رکھ دیا ہے اگر نمک نہ ہوتا آنکھ اور اردگرد سارا نظام پانی بہہ کر گل کر ختم ہو جاتا قارئین ! چربی کی حفاظت کا دوسرا انتظام شہد بھی تو ہے نا نمک اللہ پاک نے آنکھ کے اندر فطری رکھ دیا ہے اور شہد آنکھ کے اندر ہر روز سوتے ہوئے سلائی کی شکل میں لگانی پڑے گی میرے پاس ایک نہیں بے شمار کیس ایسے آئے خود میں روزانہ سوتے ہوئے لگانے کی کوشش کرتا ہوں اپنے بچوں اور بیوی کی آنکھوں میں بھی شہد لگاتا ہوں ۔ اب  میرے بچے بڑے شوق سے شہد کا برتن لا کر میرے سامنے رکھ دیتے ہیں اور سلائی میرے ہاتھ میں پکڑا دیتے ہیں کچھ دیر کیلئے تو آنکھیں بند کیے بیٹھے رہتے ہیں لیکن اس کے بعد ان کی فریش اور چمکدار اور ماشاءاللہ کشادہ آنکھیں بتا رہی ہوتی ہیں شہد نے آنکھوں کو دھو دیا بلکہ موجودہ فضاؤں اور ہواؤں میں پھیلے تابکاری ، کیمیاوی اور کیمیکل کے اثرات اس کا حل صرف اب شہد ہی ہے جو مرہم کی شکل میں آنکھ میں لگ جاتا ہے اب آنکھ میں کوئی بھی پانی کی شکل میں چیز ڈالیں گی وہ بہت تھوڑی رہ کر باقی بہہ جائے گی لیکن یہ مرہم کی شکل میں جو چیز آنکھ میں ڈالیں گے وہ آنکھ میں بہت دیر تک آنکھ میں رہتی ہے اور جو چیز جتنی دیر آنکھ میں رہے اتنی دیر اپنا شفائی اثر گھولتی رہے گی آنکھ میں درد ہو تکلیف ہو ، آنکھوں کی وبا ہو آشوب چشم یا کوئی بھی خطرناک وباء نظر کمزور ہو عینک کے شیشےموٹے اور بڑھ گئے ہوں آپ مایوس ہو گئے ہیں اور آپ سمجھتے ہیں کہ اس کا حل صرف ساری زندگی معزوری ہی ہے ہر گز نہیں آپ مایوس نہ ہوں بلکہ آپ فوراً شہد کی طرف متوجہ ہوں ۔اگر ایک سہولت آپ کو میسر ہو شہد کا چھتہ کسی درخت سے اترا ہوا بغیر نچوڑا ہوا وہ آپ ڈبے میں ڈال کر فریج میں رکھ لیں بغیر فریج کے بھی رکھ سکتے ہیں اور سلائی اس میں چبھو کر آنکھوں میں ڈالیں اس کا فائدہ اور کمال حیرت انگیز طور پر زیادہ ہے بالفرض یہ نہ بھی ملے تو کوئی سا بھی شہد خالص آپ بس محفوظ رکھیں اور روزانہ آنکھوں میں لگائیں ایک بار کسی دوسرے ملک دوران سفر ایک ساؤتھ افریقہ کا فرد ملا میں بیٹھا ہوا تھا میرے پاس میرے ایک جاننے والے اسے لائے اس شخص کی عمر کوئی ساٹھ کے قریب ہو گی اس کے پاس رومال تھا اور ہر وقت وہ آنکھوں کا ریپ کرتا معلوم ہوا ان کی آنکھوں سے پانی بہہ رہا تھا اور کئی سالوں سے یہ پانی رکتا نہیں کئی بار سرجری کرا چکا لیکن آنکھوں کا پانی نہیں رکتا اب تو نظربہت کم ہوگئی ہے قریب سے بہت کوشش کر کے وہ دیکھتا ہے تو اسے نظر آتا ہے میں نے اسے تاکید کی کہ بس سب کچھ چھوڑ دیں اور ویسے بھی وہ سب چیزوں سے تھک چکا تھا اور صرف اور صرف شہد استعمال کریں اور شہد روزانہ ایک سلائی سوتے وقت مکمل بھر کر کیو نکہ اس کی آنکھوں کا مسئلہ زیادہ تھا ۔ اس لیے میں نے اس کو بھر کر لکھا جو صاحب مجھے ملوانے لائے کچھ ماہ کے بعد ان کا فون آیا کہ میرا اس شخص سے رابطہ ہے وہ آدھے سے زیادہ بہتر اور صحت مند ہو گیا ہے اور اس کو بہت زیادہ بہت زیادہ فائدہ ہوا ہے اور بہت زیادہ نفع ہوا ہے اس کی آنکھوں کا مسئلہ بہت بہتر بلکہ بہت زیادہ بہتر ہو گیا ہے ۔

No comments:

Post a Comment