Friday, November 13, 2015

قارئین کی خصوصی اور آزمودہ تحریرں

قارئین کی خصوصی اور آزمودہ تحریرں :۔


صدقہ کی ضرورت و اہمیت :۔
حضرت جابررضی اللہ تعالیٰ عنہ سے روایت ہے کہ رسول اللہ ﷺ نے ارشاد فرمایا ہر بھلائی کا کام صدقہ ہے صدقہ اس خرچ کو کہتے ہیں جو اللہ پاک کی راہ میں سچے دل سے کیا جائے صدقہ کو بہت فضیلت حاصل ہے اللہ پاک نے قرآن حکیم میں اسے قرض حسن سے تشبیہ دی ہے جو اللہ پاک کو دیا جائے اللہ رب ذوالجلال اس کا بدل دونوں جہانوں میں دیتا ہے ۔ ایک مفلس اور غریب آدمی کے دل میں بار بار یہ حسرت  پیدا ہوتی ہے کہ کاش وہ امیر ہوتا اور صدقہ کر سکتا اور ثواب حاصل کرتا حالانکہ شاید اس کو یہ بات معلوم نہیں کہ نیکی کا کوئی محدود دائرہ نہیں بلکہ بے حد وسیع دائرہ ہے اور آدمی دوسروں کے ساتھ بھلائی کر کے بھی صدقے کے برابر ثواب حاصل کر سکتا ہے ہر صبح ہر انسان کے ہر جوڑ پر صدقہ واجب ہو جاتا ہے اگر وہ دو آدمیوں کے درمیان صلح کرا دے تو یہ صدقہ ہے اگر وہ کسی آدمی کو جو معزور ہے یا نابینا ہے سڑک پار کرا دے تو یہ اس کیلئے صدقہ کے برابر ہو گا اگر وہ نیک کلام بھی کسی کے ساھ کرتا ہے تو یہ بھی صدقہ میں شامل ہے ہر وہ قدم جو نماز کیلئے مسجد کی جانب اٹھتا ہے صدقہ ہے اس کے علاوہ اگر آدمی کسی راستے سے کوئی کا نٹا یا پتھر تک ہٹا دیتا ہے جس سے دوسروں کو ایذا حاصل ہو تو یہ بھی صدقہ ہے ۔ ایک حدیث مبارکہ ہے کہ حضور نبی کریم ﷺ نے ارشاد فرمایا ۔
"پاکیزہ کلمہ بھی صدقہ ہے ۔"
یعنی ہم اگر کسی انسان کے ساتھ شائستگی سے بات کریں اور بھلائی کی یا نیکی کی بات کریں تو یہ بھی صدقہ جاریہ کے دائرے میں آتا ہے ہمیں بھی زیادہ سے زیادہ صدقہ دینا چاہیے اگر صدقہ کیلئے کوئی بھی چیز پاس نہ ہو تو شائستہ گوئی سے بڑھ کر کوئی چیز نہیں ۔
آئیں پڑھیں ! میرے آزمائے ٹو ٹکے :۔
٭ مونگ پھلی کے ساتھ گڑکھانا قوت و توانائی کا باعث ہے ۔
٭کان میں درد کی صورت میں روغن گل ڈالیں ۔
٭اچانک سر میں درد ہونے کی صورت میں قہوہ استعمال کریں ۔
٭سر میں درد ہونے کی صورت میں تھوڑا سا نمک کھا لیں اور دس منٹ بعد ٹھنڈا پانی پی لیں ۔
٭ نزلہ زکام ہونے پر دار چینی ایک ماشہ ، عناب ایرانی  پانچ عدد ، آدھ پاؤ پانی میں جوش دے کر دن میں تین بار استعمال کریں ۔
٭  بادام کی گری انسانی آنکھ سے مشابہہ ہے اس لئے یہ بینائی کو تیز کرتی ہے ۔
٭ خشک کھانسی کیلئے کیلے اور کھجور کو پیس کر مکھن میں ملا کر کھائیں ۔
٭پھوڑے اور پھنسیوں کیلئے فالسے کے پتے پیس کر لگائیں ۔
٭ ادرک اور پیاز کا رس پینے سے قے آنا بند ہو جاتی ہے ۔
٭ زکام میں کلونجی کو گرم کر کے سونگھنا بہت مفید ہے ۔
٭ دو لونگ منہ میں رکھ کر چوسنے سے ہچکی بند ہو جاتی ہے ۔
٭ کچا آلو چھری یا چاقو پر ملنے سے چاقو صاف ہو جاتا ہے ۔
٭ اگر آپ کے کچن میں مکھیاں ہوں تو پودینہ رکھ دیں خود بخود بھاگ جائیں گی ۔
٭ اگر فریزر میں برف جم جائے تو چھری کانٹے استعمال کرنے کی بجائے تھوڑا سا نمک پھیلا دیں۔
٭ کیلے کھانے کے بعد لسی پینے سے معدے میں درد شروع ہو جاتا ہے ۔
٭ دانتوں کے شدید درد کیلئے لونگ منہ میں رکھیں اور متاثرہ دانت پر لونگ کا تیل لگائیں ۔
٭ کان میں درد کی صورت میں ادرک کا رس گرم کر کے ڈالنے سے درد ختم ہو جاتا ہے ۔
٭ کسی برتن میں ریت ڈال کر اس میں ادرک دبادیں کئی دنوں تک ادرک تازہ رہے گی ۔
عبقری سے سیکھے آزمودہ نسخے :۔
محترم حضر ت حکیم صاحب السلام علیکم ! ماہنامہ عبقری سے سیکھے ہوئے چند نسخے ارسال کر رہا ہوں یہ نسخہ جات میں نے حکیم عبداللہ ، اور حضرت حکیم محمد محمود مجذوبی چغتائی  دامت برکاتہم کی تحریروں سے دیکھ کر خود ہی آزمائے ہیں ۔ واقعی اللہ پاک نے معمولی چیزوں میں بھی مکمل شفاء رکھی ہے ۔ 
خشک کھانسی سے مکمل شفاء :۔
ایک دفعہ میرا ایک چھوٹا بیٹا خشک کھانسی میں اتنا شدید مبتلا ہوا کہ بس کھانستاہی رہتا ۔میں نے اسے کلونجی کی تقریباً چار پیالی چائے دن کے چار اوقات میں پلا دی پہلی پیالی سے آرام اور چار پیالیوں سے اللہ پاک کے حکم سے مکمل شفاء نصیب ہو گئی ۔
معدہ کی جلن:۔
میرے معدے میں کبھی کبھار جلن ہوتی تھی جو معمولی چائے اور مرچ کھانے سے شروع ہوتی ۔جو معمولی چائے اور مرچ کھانے سے شروع ہوتی اس کیلئے میں نے صبح نہار منہ اور رات سوتے وقت پچیس تیس دانے کلونجی پانی کے ساتھ لینا شروع کیے ۔ بیس پچیس دن کے علاج اور پرہیز سے اللہ پاک کے فضل سے مکمل صحت نصیب ہوئی ۔
خشک خارش :۔
میرے جوان بھتیجے کی رانوں پر خشک خارش تھی جس سے وہ خاصے پریشان تھے ۔ میں نے اسے یہ علاج بتایا کہ انڈے کی سفیدی میں ایک چٹکی پھٹکڑی بریاں ملائیں اور صبح و شام لگائیں اور گرم اشیاء سے پرہیز کریں تقریبا ً تین چار دن کے استعمال سے وہ صحت یاب ہوئے ۔
اندام نہانی کی خارش :۔
میری ایک چھوٹی بیٹی ہے عمر تقریبا ً آٹھ سال ہے اسے پیشاب کی جگہ پر پیشاب کرتے وقت سخت جلن ہوتی تھی ۔ایک رات اسے یہ تکلیف شدید طور پر شروع ہوئی ۔ والدہ نے پانی میں پھٹکڑی ملا کر اسے استنجاء کرتے ہی اسے آرام آ گیا ساتھ ہی ہم نے اسے گندم کے دانے کے برابر پھٹکڑی صبح و شام پانی کے  ساتھ دی دو تین دن کے استعمال سے وہ بالکل ٹھیک ہو گئی ۔
 ہر کام میں دھیان صرف اللہ رب العزت کی طرف :۔
٭ جب بھی کوئی کام شروع کرو تو کہو۔
٭ جب بھی کوئی کام کرنے کا ارادہ کرو تو کہو ۔ انشاءاللہ
٭ جب کوئی چیز قابل تعریف دیکھو تو کہو۔ سبحان اللہ
٭ جب درد اور مصیبت ہو تو کہو ۔ یاللہ
٭ جب تعریف کرو تو کہو ۔ ماشاءاللہ
٭ جب شکریہ ادا کرنے لگو تو کہو ۔جزاک اللہ
٭ جب نیند سے جاگو تو کہو ۔ لا الہ الا اللہ محمد رسول اللہ
٭ جب عہد یا حلف اٹھاؤ تو کہو ۔ واللہ یاللہ
٭ جب چھینک آئے تو کہو ۔ الحمدللہ
٭ جب گناہ پر پچھتاؤ تو کہو ۔ استغفراللہ
٭ جب خیرات کرو تو کہو۔ فی سبیل اللہ
٭ جب کسی سے محبت ہو تو کہو۔ لحب اللہ
٭ جب شادی کرو تو کہو ۔ امنت باللہ
٭ جب کسی سے رخصت ہونے لگو تو کہو ۔ فی امان اللہ
٭ جب کوئی مسئلہ درپیش ہو و کہو ۔ توکلت علی اللہ
٭ جب ناگواری کا اظہار کرنا ہو تو کہو ۔ نعو ذ باللہ
٭ جب کوئی خوشی میسر آئے تو کہو۔ تبارک اللہ
٭ جب دعا میں شریک ہو تو کہو۔ آمین
٭ جب کسی کے فوت ہونے کا پیغام وصول کرو تو کہو ۔ انا للہ وا ناا لیہ راجعون
تڑپ سچی ہو تو منزل مل ہی جاتی ہے :۔
محترم حضر ت حکیم صاحب السلام علیکم !میں نے اکتوبر 2011ء سے عبقری پڑھنا شروع کیا ۔ میرے ایک دوست کے توسط سے آپ کا تفصیلی تعارف ملا ۔ آپ سے ملنے کی  تڑپ جاگی اور معلوم ہوا کہ وقت بہت مشکل سے ملتا ہے ۔ خیر تڑپ سچی تھی جس دن وقت ملنا تھا سارا دن فون ملایا تو تقریبا ً عصر کے وقت میرا نمبر لگ گیا اور مجھے آپ سے ملاقات کا وقت مل گیا ۔ الحمدللہ ! آپ سے ملاقات کا شرف حاصل ہوا چونکہ ان دنوں میں لاہور میں تھا اور ہر جمعرات درس میں بھی حاضری نصیب ہوتی رہی ۔ ایک مرتبہ ملنے کو شدید دل چاہ رہا تھا میں ڈرتے ڈرتے دفتر ماہنامہ عبقری پہنچا ان سے بات کی تو انہوں نے ملاقات سے انکار کر دیا اور کہا کہ ملنے کیلئے اپوائٹمنٹ صرف فون پر ملتی ہے ۔ وہ جمعرات کا دن تھا تسبیح خانہ میں جا کر بیٹھ گیا اور " اللھم  یامسبب الاسباب " پڑھتا رہا تقریبا ً ساڑھے گیارہ بجے کا وقت ہو گا میں بیٹھا یہ ذکر کر رہا تھا اور دل ہی دل میں اللہ سے دعا کر رہا تھا کہ دیکھا کہ آپ اور ساتھ آپ کے کچھ ساتھی کسی چیز کے باری میں گفتگو کر رہے ہیں جب آپ میرے پاس سے گزرے تو میرے پاس کھڑے ہو گئے اور مجھ سے میرے متعلق پوچھا میں نے بتایا تو میرے پاس بیٹھ گئے اور میری ساری گفتگو بڑے پیار سے سنی اور مجھے میرے مسئلے کا حل بتا دیا مجھے یقین نہیں آ رہا تھا کہ یہ خواب  ہے یا حقیقت میرے دل میں سچی تڑپ تھی اور اللہ پاک نے ملاقات کا سبب بھی بنا دیا الحمدللہ !
دیسی گھی اور گڑ سے لوزموشن کا کامیاب علاج :۔
 محترم حضر ت حکیم صاحب السلام علیکم ! ہم ماہنامہ عبقری بڑے شوق سے پڑھتے ہیں میرا بھانجا تقریباً ایک ڈیڑھ سال کا تھا اس کو بہت لوز موشن آیا کرتے تھے ایک حکیم صاحب نے علاج بتایا کہ دیسی گھی لو اور اس میں تھوڑا سا گڑ جلا لو پھر گڑ کو گھی سے نکال دو اور وہ گھی بچے کو وقفےوقفے سے پلاؤ پہلے دن انہوں نے ہر دو گھنٹے بعد چمچ پلائے۔ پھر روزانہ کم کرتے کرتے وہ روزانہ ایک چمچ پر آ گیا اس کے بعد اسے کبھی اس طرح پیٹ کی انفیکشن نہیں ہوئی ۔ یا  زیادہ پاخانے آتے ہوں یا قبض ہو دونوں سورتوں میں یہ گھی پلائیں تین چمچ روزانہ یا مرض کے مطابق بڑھائیں یا گھٹا دیں گھی کو پینے سے پہلے مریض آدھ گھنٹہ پہلے اور آدھ گھنٹہ بعد کچھ نہ کھائے پئیے ۔
اگر برسات کا موسم ہو تو اس موسم میں درج بالا ٹو ٹکہ استعمال نہ کریں اگر گلا خرا ب رہتا ہو تو پھٹکڑی بالکل مسور کے دانے کے برابر ایک چمچ پانی میں حل کر کے پلائیں پھر جب گلا خشک ہونے لگے تو دیسی گھی میں گڑ جلا کر دیسی گھی دینے سے گلا ٹھیک ہو جائے گا خشکی دور ہو جائے گی۔
سورہ ماعون کا کمال :۔
ایک دن ہم کسی کے گھر درود پاک پڑھ رہے تھے کہ اچانک نظر باہر دیوار پر پڑی تو دیکھا کہ ایک چھوٹا سا چوہا ایک دیوار پر چڑھ رہا ہے ۔اور بار بار پھسل کر نیچے گر جاتا ۔ میں نے چوہے کو دیکھ کر سورہ ماعون پڑھنا شروع کر دی ادھر سے آوازیں آ رہی تھیں کہ ملازم کو بلاؤ کہ وہ آ کر چوہے کو مارے میں نے سورہ مامون سات بار پڑھ کر چوہے پر مسلسل پھونکیں ماریں ۔ جب ملازم چوہا مارنے کیلئے آیا تو اس نے کہا یہ تو پہلے ہی سے مرا ہوا ہے ۔
سورۃ بقرہ کی برکت :۔
میری  ایک رشتہ دار کی شادی ہوئی خاوند کی پہلے بیٹیاں تھیں یہ بہت غریب تھے اس نے اس کے ساتھ دوسری شادی کی تھی اس کے ہاں بھی بیٹی تھی پھر میں نے اس کو سورہ بقرہ کا وظیفہ بتایا کہ حمل ٹھہرنے کے ہر چاند کی پہلی جمعرات جسے نو چندی کہتے ہیں اس دن ایک مرتبہ سورہ بقرہ پڑھنی ہے اس نے یہ عمل کیا تو اللہ رب العزت نے اسے بیٹے جیسی نعمت سے نوازا ۔
اگر کوئی رقم واپس نہ کر رہا ہو تو :۔
محترم حضر ت حکیم صاحب السلام علیکم !میں عبقری رسالہ بہت شوق سے پڑھتی ہوں اس میں موجود چھوٹے چھوٹے ٹو ٹکوں سے بڑے بڑے  مسئلے حل ہو رہے ہیں ۔ ایک روحانی ٹوٹکہ میں بھی قارئین کو بتاتی ہوں میری ایک دوست نے بتایا کہ اگر کسی سے اپنے حق کے پیسے نہ مل رہے ہوں اور وہ شخص آپ کو کوئی جواب نہ دے رہا تو تو چند دن مشکل کے حل ہونے تک پانچ سو مرتبہ روزانہ "رب انی مغلوب فانتصر  " پڑھیں اور اس شخص کا تصور ذہن میں رکھ کر اس کے منہ پر پھونک ماردیں انشاءاللہ وہ پیسے کسی کے ہاتھ بھیج دے گا یا خود آ کر دے جائے گا ویسے بھی یہ وظیفہ میں اکثر کسی مشکل میں خود بھی پڑھتی ہوں تو میری مشکل حل ہو جاتی ہے ۔ 

No comments:

Post a Comment