Tuesday, August 18, 2015

آپ کا خواب اور روشن تعبیر

آپ کا خواب اور روشن تعبیر:۔

دین کیلئے قربانی:۔
میں نے خواب میں دیکھا کہ میں جیسے کسی بلڈنگ میں ہوں ، میں اور میری جٹھانی اندر جاتے ہیں ، قالین بچھے ہوتے ہیں ۔ میری جٹھانی پیچھے ہی بیٹھ جاتی ہے اور میں آگے بڑھ جاتی ہوں ۔ آگے میں نے دیکھا کہ ایک سجی ہو ئی چارپائی ہے ، پالکی کر طرح نظر آتی ہے اور کہتے ہیں، اس پالکی میں حضرت امام حسین رضی اللہ عنہ آرام فرمارہے ہیں ، ان کے اوپر سرخ لحاف ہوتا ہے۔ اور ان کا پور ا جسم  مبارک ڈھکا ہوتا ہے ۔ میں بہت ز یادہ روتی ہوں کہ ظالموں نے ان کے ساتھ کیا کیا اور میں ان کا چہرہ مبارک دیکھنےکی کوشش کرتی ہوں ، مگر ان کو دیکھ نہیں پاتی ( مطلب ان کا دیدار نہیں ہو پاتا ) پھر میری آنکھ کھل گئی۔( عائشہ 'لاہور)
تعبیر:۔ آپ کے خواب کے مطابق اس بات کا اشارہ ہے کہ جس طرح حضرت امام حسین رضی اللہ عنہ نے دین حق کیلئے قربانیاں دے کر اس دین کو نئی زندگی بخشی تھی ، آج بھی قربانی خواہ جان کی ہو یا مال کی اس دین کو مٹنے سے بچا سکتی ہے ۔ آپ زیادہ سے زیادہ صدقہ زکوٰۃ دیا کریں ۔( واللہ اعلم)
رزق میں اضافہ:۔
میں نے ایک خواب دیکھا کہ جیسے میرا  بھائی میرے پاس آتا ہے اور میرے منہ میں  نمک ڈالتاہے، نمک سفید اور بہت زیادہ مقدار میں ہے ، میرا منہ نمک سے بھر جاتا ہے اور پھر نمک اتنا زیادہ ہوتا ہے کہ میرا بھائی نمک کو اپنے بدن پر مل لیتا  ہے ۔( زویا ' کراچی)
تعبیر:۔ اس بات کا اشارہ ہے کہ آپ کے رزق میں اضافہ ہو گا ، نیز آپ کے بھائی کی روزی میں  برکت ہو گی اور صحت و تندرستی ملنے کا بھی اشارہ ہے۔
حقیقی خوشیاں :۔
میں نے خوا ب میں دیکھا کہ پرانا گھر ہے اور وہاں ایک سبز ، گلابی ، جامنی رنگ کا چھوٹا سا پرندہ آتاہے ، میرا بھائی اس پرندے کو پکڑ کر میرے کان کے قریب کرتا ہے ، پہلے وہ اصل پرندے کی طرح ہوتا ہے ، پھر پتہ چلتا ہے کھلونا پرندہ ہے ، پھر اس پرندے کی شکل گڑیوں جیسی پلاٹک کی طرح ہو جاتی ہے ، میں دروازے کی اوٹ میں  کھڑی ہوجاتی ہوں اور والدہ دروازے میں کھڑی باہر سائیکل کو دیکھ رہی ہیں ۔ اتنے میں میرے مرحوم والد سفید پینٹ شرٹ پہنے گھر میں تیزی سے داخل ہوتے ہیں ، میری والدہ کہتی ہیں کہ اچھا ہو اتم سامنے دروازے میں نہیں تھیں ، ورنہ تمہارے والد غصہ کرنے  لگتے ۔ پھر والد کمرے میں چلے جاتے ہیں اور  کپڑے  وغیرہ منگوا کر صدقے کے طور پر دیتے ہیں ۔ اتنے میں میری امی کی خالہ آ جاتی ہیں تو امی مجھ سے کہتی ہیں ،خالہ ، پاپا سے گھر کی کوئی بات نہ کریں ۔ پھر میں سرخ شربت بناتی ہوں ، دو گلاس ہیں  ذائقہ چکھنے کے لئے تھوڑا سا پی کر بھی دیکھتی ہوں ، پھر میری آنکھ کھل جاتی ہے ۔( سویرا ' راولپنڈی)
تعبیر:۔ آپ کے خواب کے مطابق اس بات پر آپ کو متنبہ کیا گیا ہے کہ زندگی کو مصنوعی پن سے نکال کر حقیقت پند بنیں تاکہ زندگی کی حقیقی خوشیاں اور کامیابیاں آپ کا مقدر بنیں ، نیز اپنے والد مرحوم کونفلی عبادات یا صدقہ وغیرہ کر کے ایصال ثواب پہنچاتی ر ہیں ۔ واللہ اعلم!
ناگہانی مصیبت سے چھٹکارا:۔
میں نے خواب دیکھا کہ میں سیڑھیوں پر اپنے شوہر کے ساتھ کھڑی ہوں اور میں نے سفید چادر اس طرح لپیٹی ہے جیسے حج پر مرد حضرات نے سفید چادر لپیٹی ہوتی ہے ۔ اچانک میرے سسر وہاں آ جاتے ہیں ۔ میں ان سے چھپتی ہوں کہ کہیں وہ مجھے دیکھ نہ لیں ، پھر وہ مجھے اپنے شوہر کے ساتھ سیڑھیوں میں کھڑا ہو دیکھ لیتے ہیں اور میرے پیچھے آتے یں ، میں سیڑھیوں سے ایک طرف مڑ جاتی ہوں تو وہاں کچھ قبریں سی آ جاتی ہیں ، ان قبروں پر سبز کپڑا پڑا ہوا ہے اور بہت سے چراغ جل رہے ہیں ۔ میرے سسر وہاں مجھ سے باتیں  کرنا شروع کر دیتے ہیں ، پھر میری آنکھ کھل جاتی ہے ۔( ام سعد ' لاہور)
تعبیر:۔ آپ  اور آپ کے شوہر کسی بڑی پریشانی سے بچ کر سلامتی اور عافیت پائیں گے ، بالخصوص آپ کے شوہر کی اطاعت کی وجہ سے ہی اس ناگہانی مصیبت سے چھٹکارہ مل سکے گا ۔ واللہ اعلم!
مصیبت، بیماری یا پریشانی:۔
میر ی بیٹی اکثر خواب میں دیکھتی ہے کہ کوئی اسے مارنے کے لئے بھاگ رہا ہے اور یہ اپنی جان بچانے کے لئے بھاگ رہی ہے کبھی کسی گاڑی میں بیٹھ جاتی ہے ، اس نے دوسرا خواب یہ دیکھا کہ کوئی مرد میری بیٹی کے بالوں میں بہت ہی خوبصورت سفید پھول لگا رہا ہوتا ہے، وہ پھول لگانے لگتا ہے تو پھول مرجھا جاتے ہیں ور پھولوں کا رنگ بھی بدل جاتا ہے اور میری بیٹی کہتی ہے یہ پھول میں  نہیں لگاؤں گی کیونکہ یہ خراب ہو گئے ہیں ۔( اہلیہ بشیر'کوئٹہ)
تعبیر:۔  آپ کی بیٹی کے خواب کے مطابق اس پر کوئی مصیبت، پریشانی یا بیماری آنے کا اندیشہ  ہے ، تاہم آپ اس کا حسب توفیق صدقہ دیں ور بچی سے کہیں کہ روزانہ پانچ وقت نماز کی پانبدی کرتے ہوئے ، ہر نماز کے بعد ایک بار آیت الکرسی اور یا حفیظ 19 بار پڑھ کر اپنے اوپر دم کر لیا کرے۔ انشاءاللہ حفاظت  رہے گی ۔ واللہ اعلم!

خوشحالی نصیب ہو گی:۔
میں نے خواب دیکھا کہ آسمان پر گہرا بادل چھایا ہوا ہے اور اسی بادل سے چمکتا ہو ایک  بادل نکلتا ہے ، بالکل افشاں کی طرح ، پھر اس بادل سے بارش کی طرح سکے برستے ہیں ، جن کی وجہ سے بلب بھی ٹو ٹتے ہیں ، میں اور میرے بیٹے ایک کمرہ کے اندر پناہ لیتے ہیں ، پھر جب بارش رکتی ہے تو ہر طرف سکے ہی سکے ہوتے ہیں ، ہم وہ سکے کمرے ، صحن اور چھت پر سے اٹھاتے ہیں ، پھر مانگنے والا ایک ہجڑا آتاہے ہم وہ سکے اس کو بھی دیتے ہیں ، پھرمیری آنکھ کھل گئی ۔( خدیجہ' ساہیوال)
تعبیر:۔ آپ کا خواب ماشاءاللہ مبارک ہے اور اس بات کی بشارت ہے کہ انشاءاللہ خوشی اور خوشحالی نصیب ہو گی اور اللہ کی رحمت اور فضل کا نزول ہو گا ،آپ شکرانے کے دو نفل ادا کریں اور پانچ وقت کی نماز کی  پابندی کا اہتمام  کریں ۔ واللہ واعلم!
 ماہنامہ عبقری "اگست 2015ء شمارہ نمبر 110" صفحہ نمبر31






No comments:

Post a Comment