Wednesday, September 30, 2015

چوری شدہ 22 ہزار ایک ماہ بعد واپس مل گئے

چوری شدہ 22 ہزار ایک ماہ بعد واپس مل گئے :۔



محترم حضرت حکیم صاحب السلام علیکم! عبقری رسالے پڑھتے مجھے دو سال ہوگئے ہیں ، اس دوران میں نے تسبیح خانہ میں آ کر آپ کے درس بھی سنے ، درس نے میری زندگی بدل دی۔ آپ کے درس اور وظائف کی برکت سے الحمدللہ زندگی کے مسائل مسائل نہیں رہے آپ نے اپنے درس میں ایک مرتبہ ایک وظیفہ۔۔۔۔۔بتایا تھا ۔ اس وظیفے کی برکات اگر میں لکھنا شروع کروں تو ختم ہی نہ ہوں ۔ یہاں میں صرف ایک واقعہ بتانا چاہوں گی کہ میرے گھر سے 22 ہزار وپے چوری ہوگئے تھے ۔ میں نے یہ وظیفہ پڑھنا شروع کر دیا ۔ دن رات ہزاروں کی تعداد میں پڑھتی رہی ۔ اللہ پاک کی رحمت سے وہ بائیس ہزار کام والی اٹھا کر لے گئی تھی ، ایک ماہ بعد واپس کر گئی کہ میری بیٹی نقلی پیسے سمجھ کر لے گئی تھی ۔ میں نے یہ وظیفہ یقین سے پڑھا اور ہر کسی سے کہتی تھی کہ مجھے اللہ پاک پر بھروسہ ہے ۔ میرے پیسے اس وظیفے کی برکت سے ضرور واپس مل جائیں گے اور اللہ پاک نے اپنے کلام کی برکت سے یہ سچ ثابت کر دیا ۔

No comments:

Post a Comment