Saturday, September 19, 2015

بھوسے سے شوگر ختم؟ حیران کن مگر کامیاب نسخہ

بھوسے سے شوگر ختم؟ حیران کن مگر کامیاب نسخہ:۔


میں اپنی دکان پر بیٹھا تھا کہ میرے پاس ایک بزرگ آ کر بیٹھے ۔ جب میں نے ان سے ان کا حال احوال پوچھا تو بتانے لگے کہ میں رحیم یار خان کے قریب ایک گاؤں ہے وہا ں رہتا ہوں ۔ جب بندہ نے رسالہ عبقری کا تعارف کروایا تو کہنے لگے، میں خود اس میگزین کا عرصہ سے قاری ہوں ۔ بندے نے ان سے عرض کی ماشاءاللہ بابا آپ کی اچھی خاصی عمر ہے کوئی روحانی و جسمانی آزمودہ یا کوئی نسخہ ٹوٹکہ کوئی عمل وظیفہ عنایت فرمائیں ۔
مسکراتے ہوئے گویا ہوئے روحانیت کے تو حضرت حکیم صاحب دامت برکاتہم ! خود بادشاہ ہیں ، باقی ایک مجرب نسخہ شوگر کا لکھواتا ہوں ۔ میرے اپنے مشاہدے میں اب تک بیس سے زائد مریض ان نسخہ جات سے مکمل شفایاب ہو چکے ہیں ۔پہلا نسخہ شوگر کا ہے آج سے تین سال پہلے مجھے شوگر تھی ،جو کسی دوائی سے کنٹرول میں نہیں ہو رہی تھی اور دن بدن جسم کمزور ہوتا جارہا تھا ۔ ایک دن گھر کے صحن میں چارپائی پر لیٹا ہوا تھا کہ ایک سنیاسی فقیر نے آ کر صدا لگائی ، گھر والوں نے اسے کھانا پیش کیا ، اس کی مجھ پر نظر پڑی ، گھر والوں سے پوچھا اس کی طبیعت کیا اچھی نہیں ہے ؟ انہوں نے بتایا کہ اس کو شوگر ہو گئی ہے ۔ سنیاسی کہنے لگے بھلا یہ بھی کوئی بات ہے ، ایک آسان سا نسخہ بتاتا ہوں ایک سے دو ماہ تک استعمال کرلیں اگر شوگر رہے تو پھر ہم سنیاسی نہیں ؟ پوچھا بابا نسخہ کیا ہے اور کتنے کا بنے گا ؟ سنیاسی بولا نسخہ آپ کے گھر میں ہے ۔ ہم بڑے حیران ہوئے کہنے لگا ہاں ہاں یہ دیکھیں بھوسے کے ایک ڈھیر کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہا ۔ ہم نے کہا یہ تو بھوسہ ہے ۔ فرمانے لگےنہیں نکمی کوئی چیز قدرت کے کارخانے میں ، بہر حال انہوں نے فرمایا کہ اس بھوسے کی ایک مٹھی دھو کر مٹی کے ایک برتن میں ایک گلاس پانی میں بھگو کر رکھیں اور صبح نہار منہ پانی چھان کر پی لیں ۔ میں نے ایک دو ماہ یہ پانی پیا ۔ الحمدللہ! آج تین سال ہو گئے ہیں مجھے شوگر نہیں ہے ۔اسی طرح ایک دفعہ کسی کی دعوت میں جانا ہوا، رات جس کمرے میں قیام تھا وہاں اور بھی کئی مہمان آئے ہوئے تھے ۔ رات کو دیکھا کہ ایک مہمان کپڑے سے اپنی دونوں ٹانگیں باندھ رہا ہے ۔میں نے ان سے پوچھا بھائی! خیریت تو ہے یہ ٹانگوں پر کپڑا کیوں لپیٹ رہے ہو، کہنے لگے کہ جناب مجھے شوگر کی بیماری ہے اور رات کو شوگر کی وجہ سے میری ٹانگوں میں شدید درد ہوتا ہے جب تک انہیں خوب اچھی طرح باندھ نہ لوں مجھے نیند نہیں آتی ۔ میں نے ان سے اپنا واقع ذکر کرنے کے بعد یہی نسخہ استعمال کرنے کو کہا ، کافی عرصہ بعد دوبارہ جب ان سے ملاقات ہوئی تو بڑی خوشی سے ملے اور فرمانےلگے اللہ پاک کا کرم آپ کو جزائے خیر عطا فرمائے آپ کے اس نسخے سے میری شوگر ختم ہو گئی ہے اب تو میں میٹھا بھی خوب کھاتا ہوں یہ بابا فرمانے لگے کہ بیس کے قریب افراد ہیں جن کو میں نے یہ نسخہ بتایا اور انہوں نے کہا کہ اللہ پاک کے فضل و کرم سے وہ سب شوگر سے نجات پا چکے ہیں ۔
مزید لکھنے سے پہلے اپنی تحقیق بھی لکھتا چلوں ، بندہ نے آج سے تقریباً تیس سال پہلے ایک چھوٹی سی کتاب خریدی تھی ، اس میں بھی شوگر کے علاج میں بھوسے کا ذکر تھا ، بندہ نے ایک شخص سے اس نسخے کا ذکر کیا تو وہ کہنے لگے آج سے پندرہ سال پہلے ایک ہومیو ڈاکٹر نے بھی اسی نسخے کا انکشاف کیا تھا ۔ عبقری میں بھی کسی شمارے میں یہ شائع ہو چکاہے ، کراچی کے ایک بہت مشہور ڈاکٹر جو آج کل امریکہ میں ہوتے ہیں انہیں جب بندے نے اس نسخہ کے بارے میں عرض کیا تو فرمانے لگے کہ یہاں کے سائنسدانوں کی نئی تحقیق آئی ہے کہ شوگر معدہ کی خرابی کی وجہ سے ہوتی ہے اور معدے کو درست رکھنے کیلئے کھانے سے آدھ گھنٹہ قبل نصف گلاس پانی میں دو چمچ سرکہ سیب استعمال کرنے کی تاکید کرتے ہیں۔میں نے کہا یہ تحقیق ان امریکیوں کیلئے نئی ہے ہماے پیارے حضور نبی کریم ﷺ نے کھانے پینے کے جو طریقے بتائے ہیں ان سے معدہ درست رہتا ہے ، بیماریاں نہیں ہوتیں ، اسی طرح ایک مرتبہ  حضرت حکیم صاحب دامت برکاتہم ! نے اپنے درس میں فرمایا تھا کہ آج ہم لوگ دو، روپے کی غذا کھانے کی وجہ سے ہزاروں روپے ڈاکٹر و حکیموں کو دیتے ہیں ، بہر حال ڈاکٹر مزید فرمانے لگے کہ یہاں کے ڈاکٹر شوگر کے مریضوں کو دار چینی کا سفوف کیپسولوں میں بھر کر دے رہے ہیں ۔ اس سے شوگر کے مریض صحت یاب ہو رہے ہیں اور یہ کیپسول یہاں بڑے مشہور ہیں اور ایک اور بات کہی کہ یہاں ایک علاج اور بھی کافی مقبول ہو رہا ہے کہ ہر آنے والے مریض کو پہلے ایسی دوائی دیتے ہیں جس سے معدے کی  صفائی ہو جاتی ہے اس کے بعد اصل بیماری کی دوائی دیتے ہیں ، بندہ نے عرض کیا پہنچی وہی پر خاک جہاں کا خمیر تھا ۔ پرانے حکماء اسی اصول پر چلتے ہوئے علاج کرتے تھے ، بہر حال یہ بھوسے والا نسخہ مجرب ہے ، اگر اس نسخے کو روحانی بناتے ہوئے،اول و آخر گیارہ بار درود شریف درمیان میں اٹھا رہ بار سورہ کوثر پڑھ کر دم کر لیں تو نور اعلیٰ نور ہو جائے گا اور اس کی افادیت میں اس کی تاثیر میں ، اس کی قوت میں مزید اضافہ ہو جائے گا ۔



 ماہنامہ عبقری " ستمبر 2015ء شمارہ نمبر 111" صفحہ نمبر23

No comments:

Post a Comment