Wednesday, September 30, 2015

گھر بلا کر پیسے دے دئیے

گھر بلا کر پیسے دے دئیے:۔



محترم حضرت حکیم صاحب السلام علیکم!میں اور میری والدہ آپکا رسالہ عبقری بڑے شوق سے پڑھتے ہیں ۔ ابھی مہینے کا آخر ہی ہوتا ہے کہ میری والدہ بار بار مجھے کہتی ہیں کہ جا کر بک سٹال پر پتہ کر کے آؤ عبقری آ گیا کہ نہیں ۔ الحمدللہ ! اس میں موجود وظائف اور نسخہ جات سے ہم خوب خوب فائدہ اٹھاتے ہیں ۔ میری والدہ اس میں موجود وظائف اور نسخہ جات رشتہ داروں اور ہمسایوں کو خوب بتاتی ہیں ۔ جن سے انہیں لاجواب فوائد حاص ہوتے ہیں ۔ خاص کر آپ کے روحانی آرٹیکل سے وظیفہ ۔۔۔۔۔ نے تو ہمارا چار سال پرانہ دیرینہ مسئلہ حل کر دیا ۔ جس کی ہمیں بالکل بھی امید نہ تھی ۔ مسئلہ یہ تھا کہ لاہور میں ایک بندے نے تقریباً آٹھ لاکھ کے قریب ہمارے پیسے دینے تھے ۔ اور میں رقم کے حصول کیلئے یہی وظیفہ تقریباً تین ماہ پڑھا تو اس بندے کا مجھے فون آیا کہ میں آپ کے پیسے دینا چاہتا ہوں آپ میرے گھر لاہور آئیں ۔ فون سننے کے بعد تو جیسے میں سکتے میں ہی آ گیا کچھ دیر بعد حواس بحال ہوئے تو یہ بات میں نے اپنی والدہ کو بتائی جسے سن کر خوشی سے ان کے آنسو نکل گئے ۔ اگلے دن میں لاہور کیلئے روانہ ہوا اس شخص کے گھر گیا اس نے میرا بہت اکرام کیا اور مجھے میری رقم واپس کر دی۔

No comments:

Post a Comment