Saturday, September 19, 2015

حضور اقدسﷺ کا بار بار دیدار کرنے کا خاص عمل



حضور اقدسﷺ کا بار بار دیدار کرنے کا خاص عمل:۔



جس دن جون 2006ء کا آغاز ہوا تھا اس دن محترم حضرت حکیم صاحب دامت برکاتہم ! نے بہت پیاری محفل منعقد کروائی اس دن حضرت حکیم صاحب بہت خوش تھے ۔ اس دن حضرت حکیم صاحب نے محفل میں بتایا کہ جو بندہ چاہتا ہے کہ مجھے بار بار حضور نبی اکرم ﷺ کا خواب میں دیدار ہو اور اگر میرے کچھ مسائل دنیا کے اٹکے ہوئے ہوں اس کا حل بھی مجھے خواب میں حضور نبی کریم ﷺ ہی بتائیں تو وہ ہر فرض نماز کے بعد35 مرتبہ محمد رسول اللہ احمد رسول اللہ پڑھے اول وآخر تین بار درود شریف کے ساتھ ، اس عمل کو معمول بنا لے اگر گنہگار پڑھے گا تو پہلے اس کے گناہ ختم ہوں گے یعنی وہ دیدار کے قابل بنے گا پھر دیدار ہو گا ، زندگی کا معمول بنا لے تو آپ ﷺ کا بار بار دیدار نصیب ہو گا ۔


 ماہنامہ عبقری " ستمبر 2015ء شمارہ نمبر 111" صفحہ نمبر26

No comments:

Post a Comment